• OMX Baltic0,22%300,68
  • OMX Riga0,06%893,52
  • OMX Tallinn0,12%2 071,16
  • OMX Vilnius0,3%1 206,04
  • S&P 5000,83%6 279,35
  • DOW 300,77%44 828,53
  • Nasdaq 1,02%20 601,1
  • FTSE 1000,00%8 822,91
  • Nikkei 2250,06%39 810,88
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%92,85
  • OMX Baltic0,22%300,68
  • OMX Riga0,06%893,52
  • OMX Tallinn0,12%2 071,16
  • OMX Vilnius0,3%1 206,04
  • S&P 5000,83%6 279,35
  • DOW 300,77%44 828,53
  • Nasdaq 1,02%20 601,1
  • FTSE 1000,00%8 822,91
  • Nikkei 2250,06%39 810,88
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%92,85
  • 19.11.07, 12:31
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Nissan Murano käis uuenduskuuris

Teise põlvkonna 2009. aasta Murano disain on võrreldes eelkäijatega tundmatuseni muutunud – uuenenud on nii välimus kui ka salong ning kasutusele on võetud mitmed uued tehnoloogiad.
Tänu uuele alusraamile, Murano standardvarustusse kuuluva V6 mootori juures tehtud täiustustele ja uuele teise põlvkonna Xtronic CVT™ käigukastile (variaatorülekanne) on Murano sõiduomadused paranenud, teatas Nissan.
„2009. aasta Murano on tõsine samm edasi ning seda mitte ainult eelmise põlvkonna mudeliga võrreldes, vaid kogu crossover-tüüpi linnamaasturite klassi seisukohast,” ütles Nissan Divisioni asepresident ja tegevdirektor Bill Bosley.
2009. aasta Murano on saanud uue välimuse: esiosa on muutunud laiemaks, sõidukile on paigaldatud lai eesmine iluvõre koos sisseehitatud esituledega. Külgvaates torkavad silma jõulised küljejooned ning 18- või 20-tollised veljed. Tagaosa klaaspindu on suurendatud ning sõiduk on saanud endale LED-tagatuled.

Artikkel jätkub pärast reklaami

2009. aasta Murano jõuallikaks on 265-hobujõuline 3,5-liitrine DOHC V6, millele lisandub uus käigukast Xtronic CVT™ (variaatorülekanne). Sõidukit pakutakse nii esiveolisena kui ka uue neliveosüsteemiga. Muranol on ka uus alusraam (Nissani D-platvorm) ning uus vedrustus.
2009. aasta Murano varustusse kuulub nupust käivitus, tahavaatekaamera, automaatne iPod®-i ühendamise võimalus, 9-tollise ekraaniga meelelahutussüsteem DVD-mängijaga, 11 kõlariga Bose® audiosüsteem ning täiustatud puutetundliku ekraaniga Nissani navigatsioonisüsteem, mis on häälega juhitav ning võimaldab ühineda reaalajas antava liiklusinfo süsteemiga XM® NavTraffic.
Uus 2009. aasta Nissan Murano jõuab USA müügiesindustesse 2008. aasta jaanuari algul. Siin märgitud spetsifikatsioonid, varustusetasemed ja varustus kehtivad USA turu kohta – Euroopas müügile tulevad versioonid saavad olema sellest erinevad. Euroopas jõuab uus Murano müügile järgmise aasta teisel poolel. Täpsem teave versioonide, hindade, spetsifikatsioonide jms kohta jõuab avalikkuse ette järgmisel aastal.

Seotud lood

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    2 k 10 p 13 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele