• OMX Baltic0,21%293,43
  • OMX Riga0,28%913,34
  • OMX Tallinn0,05%1 962,35
  • OMX Vilnius0,26%1 230,91
  • S&P 5000,48%6 631,96
  • DOW 300,27%46 142,42
  • Nasdaq 0,94%22 470,73
  • FTSE 1000,21%9 228,11
  • Nikkei 2251,15%45 303,43
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%98,13
  • OMX Baltic0,21%293,43
  • OMX Riga0,28%913,34
  • OMX Tallinn0,05%1 962,35
  • OMX Vilnius0,26%1 230,91
  • S&P 5000,48%6 631,96
  • DOW 300,27%46 142,42
  • Nasdaq 0,94%22 470,73
  • FTSE 1000,21%9 228,11
  • Nikkei 2251,15%45 303,43
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%98,13
  • 27.11.07, 15:07
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

SL Õhtuleht levitab reklaamisõnumit kõige tõhusamalt

Saar Polli uuringu andmetel suudab kõige tõhusamalt reklaamisõnumit edasi kanda SL Õhtuleht, mille paberväljaannet loeb 39,8% sihtgrupist.
Eestikeelne Postimees katab 33,9%, Eesti Päevaleht 26,7% ja Äripäev 13,5% väljaande sihtgrupist.
Summaarne võime lugejaskonda haarata on seevastu kõige suurem Äripäeval, mis katab sihtgrupist 62,2%. SL Õhtulehel on vastav näitaja 61,2%, Postimehel 51,4% ning Eesti Päevalehel 38,4%.
Võrreldes möödunud aastaga on Äripäeva tõhusus sihtgrupi lõikes kasvanud ja Postimehe ning Eesti Päevalehe oma kahanenud. SL Õhtulehe võime reklaamisõnumit edasi kanda jäi enam-vähem samaks.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Seotud lood

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele