Saar Polli uuringu andmetel suudab kõige
tõhusamalt reklaamisõnumit edasi kanda SL Õhtuleht, mille paberväljaannet loeb
39,8% sihtgrupist.
Eestikeelne Postimees katab 33,9%, Eesti Päevaleht 26,7% ja Äripäev 13,5% väljaande sihtgrupist.
Summaarne võime lugejaskonda haarata on seevastu kõige suurem Äripäeval, mis katab sihtgrupist 62,2%. SL Õhtulehel on vastav näitaja 61,2%, Postimehel 51,4% ning Eesti Päevalehel 38,4%.
Võrreldes möödunud aastaga on Äripäeva tõhusus sihtgrupi lõikes kasvanud ja Postimehe ning Eesti Päevalehe oma kahanenud. SL Õhtulehe võime reklaamisõnumit edasi kanda jäi enam-vähem samaks.
Artikkel jätkub pärast reklaami