• OMX Baltic0,56%303,3
  • OMX Riga0,21%869,78
  • OMX Tallinn0,35%1 980,01
  • OMX Vilnius1,02%1 194,22
  • S&P 500−0,42%5 626,61
  • DOW 30−0,47%41 026,91
  • Nasdaq −0,56%17 743,43
  • FTSE 1000,01%8 597,42
  • Nikkei 2251,04%36 830,69
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,88
  • GBP/EUR0,00%1,18
  • EUR/RUB0,00%92
  • OMX Baltic0,56%303,3
  • OMX Riga0,21%869,78
  • OMX Tallinn0,35%1 980,01
  • OMX Vilnius1,02%1 194,22
  • S&P 500−0,42%5 626,61
  • DOW 30−0,47%41 026,91
  • Nasdaq −0,56%17 743,43
  • FTSE 1000,01%8 597,42
  • Nikkei 2251,04%36 830,69
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,88
  • GBP/EUR0,00%1,18
  • EUR/RUB0,00%92
  • 29.11.07, 15:43
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Riik eraldas Eesti tutvustamiseks pool miljardit

Majandus- ja kommunikatsiooniminister Juhan Parts allkirjastas eile programmid, millega suunatakse järgmisel kuuel aastal Eesti tutvustamiseks turismisihtkohana ligi 500 miljonit krooni.
”Eesti kui reisisihi hea maine ja tuntuse kujundamine kogu maailmas suurendab nõudlust Eesti toodete ja teenuste, mitte üksnes turismitoodete järele,” märkis minister Juhan Parts, kelle sõnul suureneb Eesti kui reisisihi programmi eelarve aastatel 2007–2013 pea kahekordseks.
45 miljonit riigi tutvustamiseks eraldatud 50-nest suunatakse elektroonilise turismiinfo süsteemi arendamiseks. Turismiinfosüsteemi arendamise programmiga püütakse suurendada Eesti kui reisisihi atraktiivsust ning tuntust, teatas Majandus- ja Kommunikatsiooniministeerium, lisades, et selle süsteemiga on kavas teenindada Eestisse reisi planeerivaid ja siia saabunud külalisi.
”Eesti kui reisisihi tuntuse suurendamise programmiga pööratakse varasemast suuremat tähelepanu potentsiaalsele turistile,” märkis siseturu osakonna juhataja Maria Alajõe, kelle sõnul on tarbijale suunatud tegevused järjest olulisemad, kuna aasta aastalt on üha enam neid turiste, kes ostavad endale reisi, kasutamata selleks reisikorraldajate ja reisibüroode abi.
Ministeeriumi andmetel käitusid 2006. aastal nii 62% Eestis ööbinud turistidest. Lõpptarbijatele suunatud tegevused on sageli eelarvemahukad ning ettevõtjatel ei ole piisavalt võimalusi taolisteks investeeringuteks.
Mõlemad programmid viib ellu Ettevõtluse Arendamise Sihtasutus (EAS) koostöös kohalike omavalitsuste, turismiettevõtete ja teiste partneritega.
Ühtekokku suunab Majandus- ja Kommunikatsiooniministeerium käimasoleva struktuurivahendite perioodi jooksul (2007–2013) erinevate meetmete kaudu turismi arendamiseks 1,2 miljardit krooni.

Seotud lood

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele