• OMX Baltic0,14%300,35
  • OMX Riga0,97%888,53
  • OMX Tallinn0,1%2 058,29
  • OMX Vilnius0,24%1 196,88
  • S&P 500−0,22%5 967,84
  • DOW 300,08%42 206,82
  • Nasdaq −0,51%19 447,41
  • FTSE 100−0,03%8 771,96
  • Nikkei 225−0,13%38 354,09
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,87
  • GBP/EUR0,00%1,17
  • EUR/RUB0,00%90,09
  • OMX Baltic0,14%300,35
  • OMX Riga0,97%888,53
  • OMX Tallinn0,1%2 058,29
  • OMX Vilnius0,24%1 196,88
  • S&P 500−0,22%5 967,84
  • DOW 300,08%42 206,82
  • Nasdaq −0,51%19 447,41
  • FTSE 100−0,03%8 771,96
  • Nikkei 225−0,13%38 354,09
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,87
  • GBP/EUR0,00%1,17
  • EUR/RUB0,00%90,09
  • 29.11.07, 15:43
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Riik eraldas Eesti tutvustamiseks pool miljardit

Majandus- ja kommunikatsiooniminister Juhan Parts allkirjastas eile programmid, millega suunatakse järgmisel kuuel aastal Eesti tutvustamiseks turismisihtkohana ligi 500 miljonit krooni.
”Eesti kui reisisihi hea maine ja tuntuse kujundamine kogu maailmas suurendab nõudlust Eesti toodete ja teenuste, mitte üksnes turismitoodete järele,” märkis minister Juhan Parts, kelle sõnul suureneb Eesti kui reisisihi programmi eelarve aastatel 2007–2013 pea kahekordseks.
45 miljonit riigi tutvustamiseks eraldatud 50-nest suunatakse elektroonilise turismiinfo süsteemi arendamiseks. Turismiinfosüsteemi arendamise programmiga püütakse suurendada Eesti kui reisisihi atraktiivsust ning tuntust, teatas Majandus- ja Kommunikatsiooniministeerium, lisades, et selle süsteemiga on kavas teenindada Eestisse reisi planeerivaid ja siia saabunud külalisi.
”Eesti kui reisisihi tuntuse suurendamise programmiga pööratakse varasemast suuremat tähelepanu potentsiaalsele turistile,” märkis siseturu osakonna juhataja Maria Alajõe, kelle sõnul on tarbijale suunatud tegevused järjest olulisemad, kuna aasta aastalt on üha enam neid turiste, kes ostavad endale reisi, kasutamata selleks reisikorraldajate ja reisibüroode abi.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Ministeeriumi andmetel käitusid 2006. aastal nii 62% Eestis ööbinud turistidest. Lõpptarbijatele suunatud tegevused on sageli eelarvemahukad ning ettevõtjatel ei ole piisavalt võimalusi taolisteks investeeringuteks.
Mõlemad programmid viib ellu Ettevõtluse Arendamise Sihtasutus (EAS) koostöös kohalike omavalitsuste, turismiettevõtete ja teiste partneritega.
Ühtekokku suunab Majandus- ja Kommunikatsiooniministeerium käimasoleva struktuurivahendite perioodi jooksul (2007–2013) erinevate meetmete kaudu turismi arendamiseks 1,2 miljardit krooni.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Seotud lood

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    2 k 24 p 20 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele