• OMX Baltic0,07%300,58
  • OMX Riga0,97%888,53
  • OMX Tallinn0,1%2 058,29
  • OMX Vilnius0,04%1 198,54
  • S&P 5000,96%6 025,17
  • DOW 300,89%42 581,78
  • Nasdaq 0,94%19 630,97
  • FTSE 1000,42%8 794,58
  • Nikkei 2251,14%38 790,56
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,86
  • GBP/EUR0,00%1,17
  • EUR/RUB0,00%91,46
  • OMX Baltic0,07%300,58
  • OMX Riga0,97%888,53
  • OMX Tallinn0,1%2 058,29
  • OMX Vilnius0,04%1 198,54
  • S&P 5000,96%6 025,17
  • DOW 300,89%42 581,78
  • Nasdaq 0,94%19 630,97
  • FTSE 1000,42%8 794,58
  • Nikkei 2251,14%38 790,56
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,86
  • GBP/EUR0,00%1,17
  • EUR/RUB0,00%91,46
  • 26.02.08, 17:01
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Hinkus: lamellrehvidega sõitmine tõi kaasa rohkelt raskeid õnnetusi

Autorehvide jae- ja hulgimüügiga tegeleva AS Hinkuse juhataja Liivo Voznesenski ütles, et paar aastat tagasi, kui soovitati sõita lamellrehvidega, suurenes raskete liiklusõnnetuste arv.
Jäätunud kruusateel on Voznesenski sõnul lamellrehviga liigelda vaevaline.
„Mõni aeg tagasi soovitati sõita lamellrehvidega. Ei suurenenud liiklusõnnetuste arv, aga suurenes hoopis raskete õnnetuste arv,“ rääkis Voznesenski juba ära proovitud lamellrehvide propagandast.
„Ma arvan, et ei annaks midagi. Aegajal on teed ikka väga libedad,“ kommenteeris Voznesenski Tallinna linnavalitsuse plaani keelata Eestis naastrehvide kasutamine. Tema sõnul on eriti probleemsed just väikesed kruusateed, mis jäätuvad ja peale selle on kumerad ning autodele ohtlikud. Voznesenski tõdes, et lamellrehvidega saab sellistel teedel sõita aga seda väga aeglaselt.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Hinkuse juhataja kinnitusel on naastrehvid abiks ka lamellidega sõitjatele, kuna naastrehv karestab pinda. „Natuke katkub asfalti üles.“ Tema teada on kõikides Põhja-Euroopa riikides naastrehvid lubatud ja näiteks Soomes parandatakse ka igal kevadel teid nagu Eestis.
Majandus- ja Kommunikatsiooniministeeriumi Teede- ja raudteeosakonna juhataja Tõnis Laks ütles Tallinna linnavalitsuse naastrehvide keelamise plaani kommenteerides: "Kinnisilmi seda ideed toetada ei saa, sest ei ole tehtud vastavaid uuringuid. Võrdlus Poola ja Leeduga ei ole kindlasti adekvaatne, sest meie kliima on hoopis teistsugune. Diskussioonid avalikkuses on aga alati teretulnud."

Seotud lood

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    2 k 23 p 20 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele