• OMX Baltic−0,05%291,07
  • OMX Riga−0,26%883,16
  • OMX Tallinn−0,02%1 848,52
  • OMX Vilnius−0,32%1 132,3
  • S&P 5000,08%5 667,56
  • DOW 300,08%41 985,35
  • Nasdaq 0,52%17 784,05
  • FTSE 100−0,63%8 646,79
  • Nikkei 2250,00%37 677,13
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,92
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%91,85
  • OMX Baltic−0,05%291,07
  • OMX Riga−0,26%883,16
  • OMX Tallinn−0,02%1 848,52
  • OMX Vilnius−0,32%1 132,3
  • S&P 5000,08%5 667,56
  • DOW 300,08%41 985,35
  • Nasdaq 0,52%17 784,05
  • FTSE 100−0,63%8 646,79
  • Nikkei 2250,00%37 677,13
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,92
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%91,85
  • 11.03.08, 11:51
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

SAAB 9-X BioHybrid valiti Genfis parimaks ideeautoks

SAAB 9-X BioHybrid kannab nüüdsest tiitlit 2008. aasta parim ideeauto.
Nagu ka ideeautol Aero-X, nii ka antud juhul kannatab masina välimus paralleele tõmmata ettevõtte ajalooga lennundusest. Isegi veljed disainiti lennukimootori turbiini labade stiilis ning keret võrreldakse hävitaja aerodünaamikaga.
Veel üks nüanss – kiirusel üle 70 km/h liiguvad auto tagaosast välja spoiler ning difuusor. Põhiline uue mudeli juures on siiski jõuallikas. Paigaldatud 1,4-liitise töömahuga ülelaadimisega hübriidmootori võimsuseks lubatakse 200 hobujõudu, mis kütusena põletab bioetanooli. Siit ka suhteliselt madal CO2 emissioon – 105 grammi kilomeetri kohta.

Seotud lood

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele