• OMX Baltic0,21%302,67
  • OMX Riga−0,29%868,62
  • OMX Tallinn0,25%1 991,72
  • OMX Vilnius0,16%1 207,41
  • S&P 5000,64%5 881,58
  • DOW 30−0,25%42 303,94
  • Nasdaq 1,14%18 921,47
  • FTSE 100−0,04%8 601,2
  • Nikkei 2251,43%38 183,26
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,9
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%89,5
  • OMX Baltic0,21%302,67
  • OMX Riga−0,29%868,62
  • OMX Tallinn0,25%1 991,72
  • OMX Vilnius0,16%1 207,41
  • S&P 5000,64%5 881,58
  • DOW 30−0,25%42 303,94
  • Nasdaq 1,14%18 921,47
  • FTSE 100−0,04%8 601,2
  • Nikkei 2251,43%38 183,26
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,9
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%89,5
  • 20.05.08, 15:37
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Delfi vahetas välja noortebrändi

Internetiportaal Delfi tõi turule uue noortele suunatud kaubamärgi "Kuut", mis vahetab välja senise Delfi Noorteka, teatas ettevõte.
Delfi turundusjuhi Kadi Maarandi sõnul oli eesmärgiks, et noortekeskkonna kasutajad valiks ise endale sellise nime, mida nad tahavad. Nimelt on nüüdse Kuut.ee keskkonna näol tegu Eestis kõige enam enesemääratlust või personaalseid valikuid võimaldava saidiga. Registreeritud kasutajad saavad luua oma lehekülgi, määrata nende funktsioone ning hoida ja jagada oma videosid, muusikat, pilte ja tekste. "Meie soov oli, et ka keskkonna nimi oleks üks osa kasutajate valikutest," ütles Maarand.
Kuut on suunatud noortele vanuses 10-24. Keskkonna ülesehitus sarnaneb tüüpilise social network lehega nagu on maailmas tuntud Orkut, Facebook või My Space.

Seotud lood

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele