• OMX Baltic0,51%301,61
  • OMX Riga0,00%867,99
  • OMX Tallinn0,41%1 973,08
  • OMX Vilnius0,62%1 182,21
  • S&P 500−0,15%5 678,2
  • DOW 300,26%41 426
  • Nasdaq −0,19%17 943,53
  • FTSE 1001,17%8 596,35
  • Nikkei 2251,04%36 830,69
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,88
  • GBP/EUR0,00%1,17
  • EUR/RUB0,00%90,98
  • OMX Baltic0,51%301,61
  • OMX Riga0,00%867,99
  • OMX Tallinn0,41%1 973,08
  • OMX Vilnius0,62%1 182,21
  • S&P 500−0,15%5 678,2
  • DOW 300,26%41 426
  • Nasdaq −0,19%17 943,53
  • FTSE 1001,17%8 596,35
  • Nikkei 2251,04%36 830,69
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,88
  • GBP/EUR0,00%1,17
  • EUR/RUB0,00%90,98
  • 24.07.08, 17:49
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Sulev Luiga: Eesti klient on harjunud asju nägema

Eesti Ehituse finantsjuht ja juhatuse liige Sulev Luiga usub, et Eesti klient tahab siiski pakutavaid tooteid oma silmaga näha, mistõttu võib veebimessi külastajate arv jääda tagasihoidlikuks.
„Ma pelgan, et vähemalt Eesti ehitusettevõtted ei võta sellest võimalusest kinni,“ kahtles Luiga veebimesse korraldava ettevõtte Online Expo idees. „Ei tea, kas see on maruhea või maruhalb. On raske kommenteerida, sest ei ole statistikat, kogemust.“
Samas tõdes Luiga, et tema prooviks sellise näituseversiooni ära küll. „Mina olen uuendusmeelne ja prooviksin,“ sõnas Luiga.
Ehitusettevõtte esindaja usub, et siinne klient aga tahab pigem asju oma silmaga näha. „Klient dikteerib tingimusi ja ma arvan, et nad on praegu harjunud asju ise nägema. Vähemalt see põlvkond, kellel raha on, tahaks ilmselt siiski näost näkku suhelda,“ arvas ta.

Seotud lood

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele