Eesti Ehituse finantsjuht ja juhatuse liige
Sulev Luiga usub, et Eesti klient tahab siiski pakutavaid tooteid oma silmaga
näha, mistõttu võib veebimessi külastajate arv jääda tagasihoidlikuks.
„Ma pelgan, et vähemalt Eesti ehitusettevõtted ei võta sellest võimalusest kinni,“ kahtles Luiga veebimesse korraldava ettevõtte Online Expo idees. „Ei tea, kas see on maruhea või maruhalb. On raske kommenteerida, sest ei ole statistikat, kogemust.“
Samas tõdes Luiga, et tema prooviks sellise näituseversiooni ära küll. „Mina olen uuendusmeelne ja prooviksin,“ sõnas Luiga.
Ehitusettevõtte esindaja usub, et siinne klient aga tahab pigem asju oma silmaga näha. „Klient dikteerib tingimusi ja ma arvan, et nad on praegu harjunud asju ise nägema. Vähemalt see põlvkond, kellel raha on, tahaks ilmselt siiski näost näkku suhelda,“ arvas ta.