• OMX Baltic0,01%297,27
  • OMX Riga0,02%919,79
  • OMX Tallinn−0,01%2 026,65
  • OMX Vilnius0,00%1 219,33
  • S&P 500−0,27%6 378,28
  • DOW 30−0,24%44 829,8
  • Nasdaq −0,24%21 122,47
  • FTSE 1000,23%9 309,2
  • Nikkei 225−0,65%42 610,17
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,86
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%93,53
  • OMX Baltic0,01%297,27
  • OMX Riga0,02%919,79
  • OMX Tallinn−0,01%2 026,65
  • OMX Vilnius0,00%1 219,33
  • S&P 500−0,27%6 378,28
  • DOW 30−0,24%44 829,8
  • Nasdaq −0,24%21 122,47
  • FTSE 1000,23%9 309,2
  • Nikkei 225−0,65%42 610,17
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,86
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%93,53
  • 28.08.08, 21:18
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Reformierakond tahab Suur-Tallinna

Täna linnaosavalitsuste 15. aastapäeva puhul toimunud erakorralisel linnavolikogu istungil kutsus Reformierakonna fraktsiooni esimees Remo Holsmer ühendama lähivaldu Tallinnaga, teatas erakond.
„Tegelik Tallinn koosneb inimestest, kes sõidavad igal hommikul mööda Tallinna teid linna tööle, kes kasutavad igapäevaselt Tallinna ühistransporti, kes plaanivad oma lapsed panna pealinna lasteaedadesse, kelle lapsed käivad siin koolis, kes teevad kõik oma igapäevased toimetused Tallinnas. Ja see Tallinn on praeguseks juba oluliselt suurem juriidilisest Tallinnast, mille piirides toimetavad endiselt kaheksa linnaosa. Tegelikult on nende kaheksa linnaosaga sisuliselt kokku kasvanud tänaseks veel Viimsi, Saue, Rae ja Harku, Saku ja Jõelähtme vald,” lausus Holsmer oma kõnes.
Ta lisas: „Täna ei ole juriidilisel Tallinnal mingit suurt soovi investeerida nendesse infrastruktuuri projektide rajamisse, mis pealinnast raha välja viivad. Ehk miks peaks Tallinn ehitama näiteks Pirital teed, kui seda mööda sõidavad eelkõige Viimsis inimesed? Miks peaks rajama Haaberstisse mitmetasandilise ristmiku, kui see parandab eelkõige Harku vallast pealinna tööle ja õhtul töölt koju sõitvate Harku valla maksumaksjate eluolu? Miks peaks kulutama miljardeid Ülemiste ristmikule, kui sealsed ummikud tekivad eelkõige Rae vallast autodega kesklinna sõitjate voorist? Kui Tallinna piiridesse mahuksid ka kõik need tegelikult Tallinnaga kokkukasvanud vallad, oleks mitmed aastaid toppavad teede-ehituse projektid ilmselt juba ammu valmis.”
„Suur-Tallinna moodustamisega võidavad kõik, sest paraneb teedeehitus, ühistranspordi korraldus, koolid ja lasteaiad,” võttis Holsmer eesmärgi kokku.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Seotud lood

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    0 k 26 p 11 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele