• OMX Baltic0,07%300,58
  • OMX Riga0,97%888,53
  • OMX Tallinn0,1%2 058,29
  • OMX Vilnius0,04%1 198,54
  • S&P 5000,00%6 025,17
  • DOW 300,89%42 581,78
  • Nasdaq 0,94%19 630,97
  • FTSE 1000,36%8 789,53
  • Nikkei 2251,14%38 790,56
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,86
  • GBP/EUR0,00%1,17
  • EUR/RUB0,00%91,13
  • OMX Baltic0,07%300,58
  • OMX Riga0,97%888,53
  • OMX Tallinn0,1%2 058,29
  • OMX Vilnius0,04%1 198,54
  • S&P 5000,00%6 025,17
  • DOW 300,89%42 581,78
  • Nasdaq 0,94%19 630,97
  • FTSE 1000,36%8 789,53
  • Nikkei 2251,14%38 790,56
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,86
  • GBP/EUR0,00%1,17
  • EUR/RUB0,00%91,13
  • 13.12.08, 18:38
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Säästumarket jättis logovahetuse maksumuse saladuseks

Säästumarket, kes mõne kuu eest alustas logovahetusega, kinnitas, et uuring näitas, et kliendid kiitsid uue logo ja kaupluste muutunud siseilme heaks. Logovahetusele investeeritud summa jättis kett aga enda teada.
„Investeeringute suurust ei soovi hetkel kommenteerida,“ ütles Rimi ja Säästumarketi turundus- ja kommunikatsioonijuht Evelin Mägioja aripaev.ee-le antud kommentaaris. Tema sõnul on logovahetus ennast õigustanud ning 75% küsitletud Keila ja Viimsi uuenduse läbi teinud Säästumarketite 1200-st küsitletud kliendist olid toimunud muutustega rahul või väga rahul.
„Interjööri muutust hindas positiivseks 75% klientidest ja suurenenud sortimendiga olid rahul 71% küsitletutest,“ rääkis Mägioja ning lisas: „positiivsete muudatustena toodi eraldi välja senisest parem kaubavalik ning lühenenud järjekorrad.“
Logovahetuse ja uuenenud väljanägemise kasuks otsustati peale Rimi poolt läbi viidud tarbijauuringut, mis näitas, et paljud kliendid soovivad modernsema välimusega poode ja senisest Säästumarketi sortimendist pisut laiemat valikut. „Usume, et praegune majanduslik olukord soosib odavmüügikaupluste populaarsuse tõusu ja Säästumarketi uuenev kontseptsioon aitab sellele kaasa,“ lausus Mägioja.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Logovahetus kõikides kauplustes plaanitakse lõpule viia tuleva aasta sügiseks. Lisaks on ketil 2009. aasta esimeses pooles plaanis avada veel neli uut Säästumarketit.

Seotud lood

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    2 k 23 p 17 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele