• OMX Baltic−0,58%300,53
  • OMX Riga0,07%894
  • OMX Tallinn−0,35%2 073,78
  • OMX Vilnius0,04%1 201,54
  • S&P 500−0,11%6 198,01
  • DOW 300,91%44 494,94
  • Nasdaq −0,82%20 202,89
  • FTSE 1000,22%8 804,28
  • Nikkei 225−0,56%39 762,48
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,17
  • EUR/RUB0,00%92,64
  • OMX Baltic−0,58%300,53
  • OMX Riga0,07%894
  • OMX Tallinn−0,35%2 073,78
  • OMX Vilnius0,04%1 201,54
  • S&P 500−0,11%6 198,01
  • DOW 300,91%44 494,94
  • Nasdaq −0,82%20 202,89
  • FTSE 1000,22%8 804,28
  • Nikkei 225−0,56%39 762,48
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,17
  • EUR/RUB0,00%92,64
  • 05.05.09, 15:34
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Auto24: Motors24 on marginaalne tegija

Eestis on Motors24 väga marginaalne tegija, hindame nende turuosa 2%-le, nad on väga väiksed konkurendid, ütles Auto24 portaali haldava Autoportaal OÜ juht Margus Tomberg.
"Väga tore, mul on hea meel nende üle, et Motors24 on eestlaste käes tagasi," kommenteeris Tomberg Motors24 jõudmist tagasi Eesti kapitali kätte. "Eestis on nad väga marginaalsed tegijad. Me hindame nende turuosa Eestis 2%-le, nad on väga väiksed konkurendid," lisas ta.
"Ma ei usu, et Motors24 võtab meilt reklaamikliente ära, kuna nende külastatavus on oluliselt väiksem ja nende kuulutuste vaatamiste arv on väga marginaalne, vähemalt võrreldes Auto24ga," rääkis ta võimalikust konkurentsi kasvust.
Tomberg tõi näite, et kui kõik automüügi portaalide autokuulutuste vaatamiste arvud Eestis kokku lüüa, siis see arv on ikkagi kümme korda väiksem, kui Auto24 kuulutuste vaatamiste arv.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Motors24 suured sisuarenduse plaanid Tombergi tema sõnul ei kohuta. "Eks me arendame ka oma teenuseid edasi – ega me ka ei maga. Meil on samuti sisuarenduse plaanid, ka Auto24-l on kindlad plaanid laieneda. Usume ise, et me oleme eeskäija," märkis ta.
Vaatamata suurele Motors24 ostuhuvile, Auto24 huviliste hulka ei kuulunud. "Meie ei plaaninud portaali osta," sõnas Tomberg. Küsimusele portaali võimaliku hinna kohta vastas Tomberg, et see ei maksnud midagi. See on spekuleeriv küsimus, aga vähemalt minul andmed puuduvad, et see oleks midagi maksnud, lisas ta. "Kuna tegemist on väga väikese äriga ehk nišiasjaga, siis arvan, et summa oli väga väike," märkis Tomberg.

Seotud lood

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    2 k 14 p 18 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele