Tarbijakaitseamet koostas mais kaubandus-ja
teenindusettevõtetele 446 kontrollakti ja 111 otsust väärtegude kohta kogusummas
62 860 krooni.
Tarbijad esitasid ametile 139 avaldust. Kaubanduse puudutasid neist 73, millest kõik olid seotud tööstuskaupadega. 35 kaebust laekus tehnikakaupade kohta. Probleemid mööbliga olid kaebuste sisuks 9 korral ning. Jalatsid, kotid ning rõivad ja muud tekstiiltooted valmistasid tarbijatele peavalu kokku 19 korral.
Teenuste kohta laekus 65 pretensiooni. Jätkuvalt on enim kaebusi internetikaubanduse kohta (16 kaebust). Rohkem kaevati ka ehitusteenuste (11 korral) ning turismiteenuste (9 korral) peale. Kaabel-, Digi ja SAT TV kohta esitati mais 6 ning finantsteenuste (laenud, liisingud jms) 4 kaebust.
Mais tegid tarbijad ning ettevõtjad Tarbijakaitseametile 526 kirjalikku järelepärimist. Teenuste osas tunti kõige rohkem Internetikaubanduse, finantsteenuste, meelelahutusteenuste ja ehitusteenuste kohta. Kaupadest küsiti kõige rohkem arvutite ja tarvikute, telefonide ja muude sidevahendite ning erinevate tehnikakaupade kohta. Toidukaupade kvaliteet huvitas tarbijaid 27 korral. Reklaami kohta küsiti mais 52 ning tarbijakampaaniate korrektsuse kohta 15 korda.
Tarbijakaitseameti info ja nõustamise telefonil 6 201 707 nõustati tarbijaid maikuus 1066-l korral. Teenustega seoses helistati 335 korral.
Seotud lood

11% intressimäär ja kord kvartalis väljamakse: võlakirju saab märkida kuni 22. maini