• OMX Baltic−0,37%293,44
  • OMX Riga0,01%910,81
  • OMX Tallinn−0,56%1 925,07
  • OMX Vilnius−0,24%1 262,33
  • S&P 5001,5%6 650,99
  • DOW 301,2%46 023,09
  • Nasdaq 2,11%22 672,37
  • FTSE 1000,16%9 442,87
  • Nikkei 225−1,01%48 088,8
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,86
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%93,93
  • OMX Baltic−0,37%293,44
  • OMX Riga0,01%910,81
  • OMX Tallinn−0,56%1 925,07
  • OMX Vilnius−0,24%1 262,33
  • S&P 5001,5%6 650,99
  • DOW 301,2%46 023,09
  • Nasdaq 2,11%22 672,37
  • FTSE 1000,16%9 442,87
  • Nikkei 225−1,01%48 088,8
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,86
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%93,93
  • 27.06.09, 00:24
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

AUTOD: Hyundai Tucson – traditsioonide kütkes

Kuigi Hyundai disainerid pakkusid firma uueneva linnamaasturi jaoks välja nii mõnegi radikaalse idee, said traditsioonid siiski võitu.
Seetõttu on selle aasta lõpus koduturul Lõuna-Koreas ning aasta hiljem mujal maailmas ilmavalgust nägev sõiduk klassikalise joonega ning revolutsiooni linnamaasturite sektoris oma disainiga ei korralda.
Hyundai linnamaasturite mudelivalikus Santa Fest aste madalamal olev sõiduk saab Automedia info kohaselt endale turuletoomise hetkel valiku neljasilindrilisi jõuallikaid, neist kõige võimsam on varustatud turbolaadimisega. Hetkel pole selge, kas praegu kasutusel olev 2,7-liitrine V6 üldse kasutusele tulebki. Küll võib aga autotootjalt oodata diiselmootori tagasitoomist.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Seotud lood

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele