• OMX Baltic−0,33%301,29
  • OMX Riga0,02%893,52
  • OMX Tallinn0,56%2 081,11
  • OMX Vilnius−0,12%1 199,62
  • S&P 500−0,11%6 198,01
  • DOW 300,91%44 494,94
  • Nasdaq −0,82%20 202,89
  • FTSE 1000,28%8 785,33
  • Nikkei 225−1,24%39 986,33
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,17
  • EUR/RUB0,00%92,58
  • OMX Baltic−0,33%301,29
  • OMX Riga0,02%893,52
  • OMX Tallinn0,56%2 081,11
  • OMX Vilnius−0,12%1 199,62
  • S&P 500−0,11%6 198,01
  • DOW 300,91%44 494,94
  • Nasdaq −0,82%20 202,89
  • FTSE 1000,28%8 785,33
  • Nikkei 225−1,24%39 986,33
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,17
  • EUR/RUB0,00%92,58
  • 07.08.09, 11:30
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Kommentaar: Eesti - mõttetu turismisihtkoht

Tänane Äripäev kirjutab, kuidas EAS on viimase viie aastaga kulutanud üle 200 miljoni krooni Eesti kui turismisihtkoha reklaamimisele välisriikides, kuid erilist tulemust turismiettevõtjad ei näe.
Ja ei saagi näha, sest oleks juba aeg endale tunnistada, et välisturistid pole ega saa Eestile oluliseks leivaks.
Olgem ausad - mida on meil pakkuda? Peamised müügiartiklid tüüpilisele turistile on maailmakuulus ajalugu, suurejooneline loodus või soe meri. Kõige parem, kui neid saab ühendada.
Jutud sellest, nagu huvitaks meie vaevarikas minevik, vaiksed rabad ja imeilus vanalinn kindlasti ka masse mujalt maailmast, on eneseimetleja enesepettus. Viimased viisteist aastat on näidanud minu arvates veenvalt, et peamine turismimagnet kindla klientuuriga spaaturismi kõrval on ikkagi odav alkohol, mida meil ka enam, jumal tänatud, pole.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Ma ei taha öelda, et üldse ei peaks Eestit reklaamima, aga kahtlen sügavalt sellise reklaamikampaania korraldamise mõttekuses näiteks Hispaanias või Inglismaal, USAst rääkimata.
Heal juhul huvitame me Peterburi venelasi, kes tulevad suvel taaselustuvasse Narva-Jõesuusse ja Peipsi äärde.
Kui üldse, siis neile olekski tark keskenduda nii reklaami kui ka teenuste osas, mitte üritada Vahemere äärest inimesi siia meelitada.

Seotud lood

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    2 k 15 p 10 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele