Page Not Found

  • OMX Baltic0,07%300,58
  • OMX Riga0,97%888,53
  • OMX Tallinn0,1%2 058,29
  • OMX Vilnius0,04%1 198,54
  • S&P 5001,12%6 092,57
  • DOW 301,18%43 082,2
  • Nasdaq 1,48%19 922,27
  • FTSE 1000,01%8 758,99
  • Nikkei 2251,14%38 790,56
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,86
  • GBP/EUR0,00%1,17
  • EUR/RUB0,00%91,12
  • OMX Baltic0,07%300,58
  • OMX Riga0,97%888,53
  • OMX Tallinn0,1%2 058,29
  • OMX Vilnius0,04%1 198,54
  • S&P 5001,12%6 092,57
  • DOW 301,18%43 082,2
  • Nasdaq 1,48%19 922,27
  • FTSE 1000,01%8 758,99
  • Nikkei 2251,14%38 790,56
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,86
  • GBP/EUR0,00%1,17
  • EUR/RUB0,00%91,12
  • 09.04.10, 00:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Tallinki Rostocki liini saatus lahtine

Tallink Silja tegevjuhi asetäitja Pasi Näkki sõnul peaks uuem teave Rostocki liini kohta ilmuma firma kodulehele mai alguses, kirjutas Soome majandusleht. Näkki seletusel uuritakse edasi erinevaid võimalusi.
"Pole otsustatud veel midagi," kostis Tallink Grupi peadirektor Lembit Kitter logistikauudised.ee-le Rostocki liini teemalise pärimise peale.
"Praegu ei tea. Sõltub asjaoludest. Praegu on kaupa ka vähe...," ütles Kitter.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Kas ei teki oht, et kui Tallink liini taaskäivitamisega palju viivitab, võtab selle üle keegi teine? Soomlaste sõnul on selleks näiteks Finnlines.
"Eks see ole igaühe otsustada, kus sõita," vastas Kitter muhelusega.
Mis olid põhjused, et Rostocki liin seiskus? Hilissügisel oli juttu laevade talvisest hooldusest ja ka liini vähesest tasuvusest.
"Nii see kui ka teine, mõlemad," sõnas Kitter.
Hilissügisel seiskunud Tallinna-Helsingi-Rostocki liini sulgemisega jäid seisma 200meetrised parvlaevad Superfast VII ja Superfast VIII. Uue hooaja graafikuid pole seni ikka välja tulnud.
Talvel püüti neid laevu suunata Haiti päästetöödele, samuti ka rentida Kanadasse. Viimasest tekkis vaidlus ja vastuseis, kuna leiti, et parem on laevad ikka ise ehitada - raha jääb kodumaale ja inimesed saavad tööd. Pealegi on euroliidust pakutavad Tallinki laevad pea kümneaastased.
Kui Tallink loobub Rostocki liinile naasmisest, siis jääb Saksa-suunaliste reiside ainsaks võimaluseks itaallaste Grimaldi perekonnale kuuluv Finnlines, mis kulgeb Travemünde-Helsingi, Rostock-Gdynia-Helsingi liinil, märkis Kauppalehti.

Seotud lood

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    2 k 23 p 13 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele