Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Jäätisemüük tõotab Premiale head kasumit
Premia jäätisemüük kasvas eelmise aastaga võrreldes 89%. Kolmanda kvartali käibest andis jäätis 52%, aasta tagasi 33%. Premia Foodsi teatel jätkavad nad Balti riikides jäätiseturu liidrina.
LHV analüütiku Kristo Oidermaa sõnul olid Premia kolmanda kvartali käibenumbrid oodatult head. "Kuuma suve mõjul on jäätisemüük teinud rekordeid ning isegi ilma Venemaa Hladokombinati mõjuta oleks jäätise segmendi müügi kasv olnud 22%," ütles ta.
"Kolmas kvartal on sesoonselt Premia Foods grupile kõige soodsam aeg, kuna siis on kõrge kasumlikkusega jäätise segmendi müük kõige suurem. Seetõttu võib oodata ka kvartali finantstulemuste avalikustamise ajal tugevat kasumit," lisas Oidermaa.
Külmutatud toodete müük vähenes ettevõtte teatel aastaga 10,3 miljoni krooni võrra, põhjusteks vähenenud ostujõud ning konkureerivad värsked köögiviljad.
Kalatoodete müügi vähenemise peamiseks põhjuseks on mais toimunud põleng Soome Uusikaupunki kalatootmisüksuses. Aastaga vähenes selle grupi müük I27 miljoni krooni võrra.