• OMX Baltic0,11%294,73
  • OMX Riga−0,02%916,74
  • OMX Tallinn−0,14%1 985,82
  • OMX Vilnius0,34%1 233,02
  • S&P 500−0,05%6 584,29
  • DOW 30−0,59%45 834,22
  • Nasdaq 0,44%22 141,1
  • FTSE 100−0,15%9 283,29
  • Nikkei 2250,89%44 768,12
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%97,77
  • OMX Baltic0,11%294,73
  • OMX Riga−0,02%916,74
  • OMX Tallinn−0,14%1 985,82
  • OMX Vilnius0,34%1 233,02
  • S&P 500−0,05%6 584,29
  • DOW 30−0,59%45 834,22
  • Nasdaq 0,44%22 141,1
  • FTSE 100−0,15%9 283,29
  • Nikkei 2250,89%44 768,12
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%97,77
  • 21.10.10, 20:23
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Toyota kutsub tagasi 1,53 mln autot

Maailma suurimat automüüjat tabas uus pauk, sest üle maailma kutsutakse tagasi tehnilisse kontrolli 1,53 miljonit autot, peamiselt USA-s ja Jaapanis.
Seekord kutsutakse autod  tagasi kütusepumba ning piduriprobleemide tõttu, vahendab AP. Tagasi kontrolli oodatakse umbes 740 000 sõiduautot USAs ning 600 000 autot Jaapanis. Ülejäänud tagasi kutsutavad autod on Euroopas ja mujal maailmas.
Viimase aasta jooksul on Toyota tagasi kontrolli kutsunud juba üle 10 miljoni auto üle maailma ja seda väga erinevatel põhjustel - gaasipedaali probleemid, libisevad põrandamatid, piduriprobleemid jne. Alles augustis kutsus Toyota USAs ja Kanadas tagasi 1,33 miljonit Corollat ning Matrixit, sest nende autode mootor võib ootamatult seiskuda.
Mizuho Investors Securities autoanalüütik Ryuichi Saito sõnul on firma õppinud eelnevatest vigadest ning nüüd üritatakse määritud mainet parandada. "Toyota maine kannatas seetõttu, et nad reageerisid väga aeglaselt, mistõttu nüüd üritatakse operatiivselt tegutseda," lisas Saito.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Autor: Fredy-Edwin Esse, California

Seotud lood

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele