Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Skanska juht: õpime oma vigadest
Skanska EMV AS juht Andres Aaviku sõnul õpivad nad oma vigadest ning kontrollivad uute klientide krediteerimisel maksuvõlgnevusi ja võlgu partneritele.
„Meil on olnud selliseid juhtumeid küll, kus me oleme läinud varem tehingutesse partneritega, kelle tausta me ei tea. See on meile oluliselt kätte maksnud, et me oleme nüüd targemad“ lausus Aavik.
Aavik lisas, et peale seda on aeg ka veel selline, et sõber ei tunne tihti sõpra ja turul partnerite võistluses vahendeid väga ei valita. „Tuleb väga kindel olla, kellega kaupa teha ja kellega mitte,“ kommenteeris Aavik.
Ettevõtja sõnul nad aeg-ajalt kontrollivad olemasolevate partnerite tausta, kui tekib mingisugune kahtlus nende jätkusuutlikkuse osas. Sama tehakse ka uute puhul.
Eile avaldas Krediidiinfo värskelt valminud 2011. aasta krediidipoliitika uuringu, kus selgus, et 95% ettevõtetest peab krediidiotsuse langetamisel oluliseks näitajaks võlgu tarnijatele.
Krediidiinfo värskelt valminud 2011. aasta krediidipoliitika uuringust selgub, et 95% ettevõtetest peab krediidiotsuse langetamisel oluliseks näitajaks võlgu tarnijatele.
Sujuv makseprotsess on ülimalt tähtis osa e-poe ostukogemusest. Kogu vaev ja pingutus kliendile meeldiva ostukogemuse pakkumisest võib minna luhta, kui toote eest tasudes tabab klienti mõni ebameeldiv üllatus või takistus. Selleks võib olla nii soovitud makseviisi puudumine, tehnilised takistused toimingu lõpuleviimiseks kui ka ebamugav makse kinnitamise protsess.