• OMX Baltic0,04%302,27
  • OMX Riga0,05%893,37
  • OMX Tallinn0,14%2 069,46
  • OMX Vilnius0,3%1 201,12
  • S&P 5000,52%6 204,95
  • DOW 300,63%44 094,77
  • Nasdaq 0,47%20 369,73
  • FTSE 100−0,43%8 760,96
  • Nikkei 2250,84%40 487,39
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,17
  • EUR/RUB0,00%92,15
  • OMX Baltic0,04%302,27
  • OMX Riga0,05%893,37
  • OMX Tallinn0,14%2 069,46
  • OMX Vilnius0,3%1 201,12
  • S&P 5000,52%6 204,95
  • DOW 300,63%44 094,77
  • Nasdaq 0,47%20 369,73
  • FTSE 100−0,43%8 760,96
  • Nikkei 2250,84%40 487,39
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,17
  • EUR/RUB0,00%92,15
  • 07.04.11, 00:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Firmapidu kui kodukootud Hollywood

Erilehe jaoks intervjuusid tehes jäi mulle kõrvu kumama kaks mõtet, mis laias laastus seotud kunsti ja loomingulisusega.
Üks allikas võrdles firmapidusid Hollywoodi filmidega. Tema sõnade mõte oli, et Hollywoodis investeeritakse filmidesse miljoneid dollareid, eriefektid lähevad aina võimsamaks ja n-ö kodukootud meelelahutusel on emotsioonide loomisel raske kui mitte võimatu nendega võistelda.
Teine allikas jällegi vihjas, et praegu on moes lasta valla oma loomingulisus ning osaleda kollektiivselt mõne kunstivormi sünni juures. Ühe näitena kasutas ta just video- või filmiklippide tegemist, kus saavad osaleda kõik meeskonna liikmed.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Ma ei tea, kas peaks firmapidusid just otseselt Hollywoodi filmidega võrdlema, aga kui mõtlen neile pidudele, millest kuulsin selle erilehe jaoks intervjuusid tehes, tundub mulle, et paljude ettevõtete peod suudavad inimesteni tuua palju teravamaid elamusi kui Hollywoodi filmid. Seda just seetõttu, et luuakse ise midagi, millest jäävad emotsioon ja mälestus tunduvalt kauemaks kui keskpärasest Hollywoodi popkornifilmist.
Rääkimata sellest, et koos millegi laheda loomine ilmselt kasvatab kambavaimu ja toob inimesi üksteisele lähemale.
Tõsi, eriefektid jäävad Hollywoodi omadele ilmselt alla, aga kas alati peabki hea meelelahutus automaatselt seostuma filigraanselt lavastatud võitlusstseenidega, arvutianimatsiooniga või ülivõimsate plahvatustega.

Seotud lood

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    2 k 16 p 6 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele