Microsoft, AOL ja Yahoo on loonud ühise reklaamiäri, et vastu astuda Google'i ja Facebooki kasvavale mõjuvõimule reklaamiturul.
Teisipäeval välja kuulutatud liit lubab firmadel müüa üksteise müümata jäänud kõrgema otsa reklaamiinventari alates uue aasta algusest, kirjutab Reuters.
Microsoft Advertising Business Groupi asepresident Rik van der Kooi iseloomustas partnerlust kui tõusuvett, mis kergitab kõiki laevu.
"Tehingu hing on oluline ja me toetame seda," ütles Vivaki Nerve Centeri president Nick Beil Reutersile. Ta lisas, et tehing on atraktiivne, kuna laiendab reklaamijate haaret.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Kuigi firmad lõid ühisäri, jätkavad nad endiselt aktiivselt konkureerimist üksteise vastu nii reklaamihindade kui kirjastuspartnerite suhtes.
Autor: Fredy-Edwin Esse, California