• OMX Baltic−0,37%293,15
  • OMX Riga0,1%911,69
  • OMX Tallinn−0,55%1 901,06
  • OMX Vilnius−0,26%1 264,33
  • S&P 5000,53%6 664,01
  • DOW 300,52%46 190,61
  • Nasdaq 0,52%22 679,98
  • FTSE 100−0,86%9 354,57
  • Nikkei 225−1,44%47 582,15
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,86
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%94,9
  • OMX Baltic−0,37%293,15
  • OMX Riga0,1%911,69
  • OMX Tallinn−0,55%1 901,06
  • OMX Vilnius−0,26%1 264,33
  • S&P 5000,53%6 664,01
  • DOW 300,52%46 190,61
  • Nasdaq 0,52%22 679,98
  • FTSE 100−0,86%9 354,57
  • Nikkei 225−1,44%47 582,15
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,86
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%94,9
  • 09.11.11, 10:18
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Microsoft, AOL ja Yahoo lõid liidu Facebooki ja Google'i vastu

Microsoft, AOL ja Yahoo on loonud ühise reklaamiäri, et vastu astuda Google'i ja Facebooki kasvavale mõjuvõimule reklaamiturul.
Teisipäeval välja kuulutatud liit lubab firmadel müüa üksteise müümata jäänud kõrgema otsa reklaamiinventari alates uue aasta algusest, kirjutab Reuters.
Microsoft Advertising Business Groupi asepresident Rik van der Kooi iseloomustas partnerlust kui tõusuvett, mis kergitab kõiki laevu.
"Tehingu hing on oluline ja me toetame seda," ütles Vivaki Nerve Centeri president Nick Beil Reutersile. Ta lisas, et tehing on atraktiivne, kuna laiendab reklaamijate haaret.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Kuigi firmad lõid ühisäri, jätkavad nad endiselt aktiivselt konkureerimist üksteise vastu nii reklaamihindade kui kirjastuspartnerite suhtes.
Autor: Fredy-Edwin Esse, California

Seotud lood

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele