• OMX Baltic−0,42%300,01
  • OMX Riga−0,06%892,98
  • OMX Tallinn−0,6%2 068,62
  • OMX Vilnius0,24%1 202,47
  • S&P 5000,47%6 227,42
  • DOW 30−0,02%44 484,42
  • Nasdaq 0,94%20 393,13
  • FTSE 100−0,12%8 774,69
  • Nikkei 225−0,14%39 706,33
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%93,09
  • OMX Baltic−0,42%300,01
  • OMX Riga−0,06%892,98
  • OMX Tallinn−0,6%2 068,62
  • OMX Vilnius0,24%1 202,47
  • S&P 5000,47%6 227,42
  • DOW 30−0,02%44 484,42
  • Nasdaq 0,94%20 393,13
  • FTSE 100−0,12%8 774,69
  • Nikkei 225−0,14%39 706,33
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%93,09
  • 28.11.11, 13:37
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Mida mõõta e-turunduses 2012. aastal?

Kui palju panna oma aega ja raha veebi aastal 2012? E-turundusagentuuri ADM Interactive strateeg Hendrek Kraavi annab nõu, mida e-turunduses mõõta, et olukorda selgemini hinnata ja tulevikku paremini planeerida.
"Lühike vastus: mõõda oma kodulehe, sotsiaalmeedia ja otsimootoriturunduse mõju müügile. Saan aru, et kõlab naljakalt lihtsa soovitusena, aga uuringutele ja oma kogemustele tuginedes julgen öelda, et Eestis on e-turunduse ROI mõõtmisel tublisti arenguruumi. Hea uudis on see, et kui asi kohe käsile võtta, oled konkurentidest sammu võrra ees," soovitas ta veebilehel Best Marketing.
Otsingumootoritest tulevad külastajad on Kraavi sõnul tõeline kullaauk, sest on reeglina kõrge huvi ja ostupotentsiaaliga, kuna ta sõna otseses mõttes otsib su ise üles. "Mida kõrgemal sa oluliste märksõnadega oled, seda rohkem külastajaid su lehele saabub. Pane kirja enda jaoks olulised märksõnad ja mõõda vähemalt korra kuus, mis positsioonil sa nendega Google'is ja Netis oled ning mis positsioonil on sinu konkurendid," märkis ta. Loe pikemalt siit!

Seotud lood

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    2 k 13 p 23 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele