Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Mida mõõta e-turunduses 2012. aastal?
Kui palju panna oma aega ja raha veebi aastal 2012? E-turundusagentuuri ADM Interactive strateeg Hendrek Kraavi annab nõu, mida e-turunduses mõõta, et olukorda selgemini hinnata ja tulevikku paremini planeerida.
"Lühike vastus: mõõda oma kodulehe, sotsiaalmeedia ja otsimootoriturunduse mõju müügile. Saan aru, et kõlab naljakalt lihtsa soovitusena, aga uuringutele ja oma kogemustele tuginedes julgen öelda, et Eestis on e-turunduse ROI mõõtmisel tublisti arenguruumi. Hea uudis on see, et kui asi kohe käsile võtta, oled konkurentidest sammu võrra ees," soovitas ta veebilehel Best Marketing.
Otsingumootoritest tulevad külastajad on Kraavi sõnul tõeline kullaauk, sest on reeglina kõrge huvi ja ostupotentsiaaliga, kuna ta sõna otseses mõttes otsib su ise üles. "Mida kõrgemal sa oluliste märksõnadega oled, seda rohkem külastajaid su lehele saabub. Pane kirja enda jaoks olulised märksõnad ja mõõda vähemalt korra kuus, mis positsioonil sa nendega Google'is ja Netis oled ning mis positsioonil on sinu konkurendid," märkis ta.
Loe pikemalt siit!Minu Äripäeva kasutamiseks logi sisse või loo konto.