• OMX Baltic0,01%297,27
  • OMX Riga0,02%919,79
  • OMX Tallinn−0,01%2 026,65
  • OMX Vilnius0,00%1 219,33
  • S&P 500−0,4%6 370,17
  • DOW 30−0,34%44 785,5
  • Nasdaq −0,34%21 100,31
  • FTSE 1000,23%9 309,2
  • Nikkei 225−0,65%42 610,17
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,86
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%93,55
  • OMX Baltic0,01%297,27
  • OMX Riga0,02%919,79
  • OMX Tallinn−0,01%2 026,65
  • OMX Vilnius0,00%1 219,33
  • S&P 500−0,4%6 370,17
  • DOW 30−0,34%44 785,5
  • Nasdaq −0,34%21 100,31
  • FTSE 1000,23%9 309,2
  • Nikkei 225−0,65%42 610,17
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,86
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%93,55
  • 12.06.12, 10:09
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Saaremaa Laevakompanii 4,8 miljoniga kahjumis

Saaremaa Laevakompanii grupi ettevõtete konsolideeritud käive moodustas 2011. aastal 22,6 miljonit eurot, ettevõte teenis aastaga 4,8 miljonit eurot kahjumit.
Grupi ettevõtete käive kasvas võrreldaval perioodil 4,6 protsenti, kirjutab Meie Maa.
Saaremaa Laevakompanii juhatuse esimehe Tõnis Rihvki sõnul on suur kahjum tingitud kääridest suurte investeeringute ja riikliku tellimuse vahel. “Investorid on paigutanud viimasel paaril aastal Lääne-Eesti ja saarte vahelise praamiliikluse arengusse üle 90 miljoni euro ja riik on Saarte Liinide kaudu pannud ligi 40 miljonit sadamatesse. Iga inimene, kes Saaremaad ja Hiiumaad külastab, tajub seda muutust ja selle üle oleme kõik uhked,” sõnas Rihvk.
Operaatorfirma Väinamere Liinid teenindas 2011. aastal 1,8 miljonit reisijat ja üle 700 000 sõiduki. Võrreldes 2009. ja 2010. aastaga on teenindatud reisijate arv olnud samas suurusjärgus. Samas on riik tellinud kümmekond protsenti vähem reise. Kõige enam, üle 11 protsendi on vähenenud reiside arv Hiiumaale. Samal ajal on järsult, koguni kolmandiku võrra, kallinenud kütuse hind.

Artikkel jätkub pärast reklaami

“Kõik see ongi viinud olukorrani, kus ettevõte on sügavas kahjumis ja on oht, et taas tekivad järjekorrad. Siin peab nüüd kiiremas korras midagi ette võtma,” lisas Rihvk.

Seotud lood

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    0 k 26 p 7 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele