"Samas juba pikka aega kestnud rahapõletamine Ukrainas võiks panna aktsionäri kukalt kratsima. Delfi Leedu seevastu on aga väga võimas," lisas ta.
Delfi Eesti müügitulu kasvas III kvartalis mullu sama ajaga võrreldes kaks protsenti, 697 000 eurolt 710 000 euroni. Käive Ukrainas suurenes 15 000 eurolt 21 000 euroni. EBITDA ehk ärikasum enne kulumit oli Delfi Eestil kolmandas kvartalis -59 000 eurot võrreldes -16 000 euroga aasta varem.
Ekspress Grupi tulemus tervikuna oli Rõtovi sõnul oodatust parem. Hea mulje jätab Eesti Ajalehtede (Ekspress pluss Maaleht) koondtulemus, märkis ta. "Üllatavad on Õhtulehe käibe ja kasumi kasvud. Firmale on väga tähtis, et trükikoja kasum püsib väga heal tasemel," lisas Äripäeva juht.
Mõtlema paneb teda Ajakirjade Kirjastuse kukkumine korralikku kahjumisse. "Kummaline on, et juhatuse kommentaaris pole kirjeldatud digiprojektide (tahvelarvuti, mobiil ja e-ajaleht) arenguid," lisas Rõtov.
Käes on suur suvi ning põhiline puhkuste aeg. Ekslikult arvatakse, et soe suveaeg kipub paljudele eestlastele koos alkoholiga mööduma. Aastast aastasse on kasvanud aga just alkoholivabade toodete populaarsus ning seda mitte üksnes suvel, vaid üleüldiselt – kasvanud on nii alkoholivabade toodete hulk kui ka tarbijate nõudlus.