• OMX Baltic−0,17266,92
  • OMX Riga−1,49866,71
  • OMX Tallinn0,141 739,38
  • OMX Vilnius0,00993,09
  • S&P 5001,115 459,1
  • DOW 301,6440 589,34
  • Nasdaq 1,0317 357,88
  • FTSE 1001,218 285,71
  • Nikkei 225−0,5337 667,41
  • CMC Crypto 2000,000,00
  • USD/EUR0,000,92
  • GBP/EUR0,001,18
  • EUR/RUB0,0093,47
  • OMX Baltic−0,17266,92
  • OMX Riga−1,49866,71
  • OMX Tallinn0,141 739,38
  • OMX Vilnius0,00993,09
  • S&P 5001,115 459,1
  • DOW 301,6440 589,34
  • Nasdaq 1,0317 357,88
  • FTSE 1001,218 285,71
  • Nikkei 225−0,5337 667,41
  • CMC Crypto 2000,000,00
  • USD/EUR0,000,92
  • GBP/EUR0,001,18
  • EUR/RUB0,0093,47
  • 05.11.12, 12:03

Coca-Cola varjas investorite eest olulise info kadumist

Coca-Cola arvutisüsteemidesse tungisid 2009. aasta märtsis häkkerid ning varastasid sealt olulist informatsiooni seoses 2,4 miljardi dollari suuruse ülevõtmistehinguga. Coca-Cola pole tänaseni sellest investoreid teavitanud.  
Maailma suurim karastusjookide tootja Coca-Cola pole kunagi avalikult teatanud, et kaotas häkkerite tõttu olulist informatsiooni, kuna plaanis 2009. aasta märtsis osta Hiina Huiyuan Juice Group’i 2,4 miljardi dollariga. Tehing jäi mõned päevad hiljem ära, kirjutas Bloomberg.
Coca-Cola juhtum on üks mitmetest, kus firmad varjavad häkkimisintsidente avalikkuse eest. Kui eelmisel aastal ründasid häkkerid Suurbritannia energiaettevõtet BG Group Plc ning varastasid olulisi andmeid, jättis firma selle avalikustamata. Teraseettevõte Arcelor Mittal ei teavitanud avalikkust, kui langes rünnakute ohvriks. Samamoodi varjas rünnakuid ka Chesapeake Energy, kui küberkurjategijad varastasid firma investeerimispanganduse üksusest olulisi faile.
Ei ole teada, kas rünnak oli põhjuseks, miks Huiyuani tehing läbi kukkus, sest Coca-Cola ei ole vastavasisulisi kommentaare andnud. Kuid 2011. aasta majandusaruandes hoiatab Coca-Cola, et võib konfidentsiaalse informatsiooni kaotamise tõttu kanda rahalist kahju ning see võib mõjutada ka nende mainet.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 24.07.24, 15:46
Eesti inimesed eelistavad suvel üha enam alkoholivaba õlut, siidrit või longdrinki
Käes on suur suvi ning põhiline puhkuste aeg. Ekslikult arvatakse, et soe suveaeg kipub paljudele eestlastele koos alkoholiga mööduma. Aastast aastasse on kasvanud aga just alkoholivabade toodete populaarsus ning seda mitte üksnes suvel, vaid üleüldiselt – kasvanud on nii alkoholivabade toodete hulk kui ka tarbijate nõudlus.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele