• OMX Baltic−0,08%302,85
  • OMX Riga0,05%869,91
  • OMX Tallinn−0,29%1 989,15
  • OMX Vilnius0,16%1 197,64
  • S&P 500−0,07%5 659,91
  • DOW 30−0,29%41 249,38
  • Nasdaq 0,00%17 928,92
  • FTSE 1000,27%8 554,8
  • Nikkei 2251,56%37 503,33
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,89
  • GBP/EUR0,00%1,18
  • EUR/RUB0,00%92,8
  • OMX Baltic−0,08%302,85
  • OMX Riga0,05%869,91
  • OMX Tallinn−0,29%1 989,15
  • OMX Vilnius0,16%1 197,64
  • S&P 500−0,07%5 659,91
  • DOW 30−0,29%41 249,38
  • Nasdaq 0,00%17 928,92
  • FTSE 1000,27%8 554,8
  • Nikkei 2251,56%37 503,33
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,89
  • GBP/EUR0,00%1,18
  • EUR/RUB0,00%92,8
  • 06.11.12, 14:02
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Riik kulutab elektrituru teavituskampaaniale 300 000 eurot

Riik kulutab avatud elektrituru teavituskampaaniale kokku umbkaudu 300 000 eurot.
Majandus- ja kommunikatsiooniministeriumi avalike suhete nõunik Rasmus Ruuda ütles tänasel pressikonverentsil, et täpsemad numbrid lüüakse kokku uue aasta algul, kuid suurusjärk jääb umbes 300 000 euro kanti, vahendab delfi.
Suvel oli kõige suuremaks kulutuseks otsepostituskampaania, mis läks maksma 40 000 eurot.
Novembris alanud reklaamikampaania läheb Ruuda sõnul maksma 90 000 eurot. Teavituskampaania hõlmab tele- ja raadioklippe, veebibännereid, välireklaami, eriväljaandeid ajalehtedes ning otseposti. Aktiivne kampaania vältab detsembri teise nädalani.

Seotud lood

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele