Romet Kreek • 15. juuli 2013 • 1 min
Jaga lugu:

H&Mi müügikasv jäi nigelaks

Euroopa suuruselt teise rõivaste jaekaupmehe ja peagi Eestissegi tuleva Hennes & Mauritzi juuni müük tuli analüütikute prognoositust kehvem, kuna kuu teises pooles aeglustus kasv.

Vähemalt aasta aega avatud poodides kasvas aastane müük 3%. SME Direkti küsitletud analüütikud ootasid 4,1% müügikasvu. Kuu müük oli suurim alates septembrist, kuid analüütikute jaoks ikka liiga väike, vahendab Bloomberg.

„Usume, et eelmiste kuude paranenud müügi taga võivad olla allahindlused, mis tulid pettumust valmistanud kevade ja suvehooaja müügist tingitud suurematest laovarudest,“ kirjutas Cantor Fitzgeraldi analüütik Allegra Perry.

Ettevõtte kogumüük kasvas läinud kuul 13% võrreldes 13,5% ootusega.

Juuni lõpu seisuga oli ettevõttel 2926 poodi võrreldes aastataguse 2596ga. Tänavu plaanitakse avada 350 uut poodi.

Jaga lugu:
Seotud lood
Hetkel kuum Äripäevas

Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Veebilehe kasutamist jätkates nõustute küpsiste kasutamisega. Loe lähemalt