Rimi kauplusteketi tervisekampaania „Sinu tervise heaks“ valiti konkursil Euroopa Äriauhinnad finalistide hulka, teatas Rimi Eesti.
Mainekas ja kõrgetasemeline Euroopa Äriauhindade konkurss „The European Business Awards 2013/14“ tunnustab organisatsioone, mis sihikindla ja innovaatilise tegevusega arendavad ettevõtluskeskkonda ning tõstavad ärikultuuri. ASi Rimi Eesti Food poolt 2012. aastal alustatud projekt „Sinu tervise heaks“ pälvis konkursi žüriilt tunnustuse ja tiitli „National Champion“.
Koos 527 projektiga 31 riigist jätkab „Sinu tervise heaks“ kampaania võistlemist peaauhinnale – Ruban d’Honneur tiitlile, mille võitja selgub 2014. aasta aprillis. Nimekatest Euroopa ettevõtetest konkureerivad peaauhinnale sellised suurnimed nagu näiteks Deutsche Telekom, Škoda, eBay Italia, samuti ka näiteks Läti firmad Grindeks ja Lattelecom.
Rimi tervisekampaania pälvis auhinna sotsiaalselt vastutustundliku tegevuse eest, mis ärgitab tarbijaid tegema tervisesõbralikumaid valikuid. Kampaania propageerib tervislikku ja tasakaalustatud toitumist, tõstes tarbijateadlikkust puu- ja juurviljade kasulikest omadustest ja piirates samal ajal kauplustes tubakatoodete ja energiajookide müüki.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Rimi projekt "Sinu tervise heaks" tunnistati möödunud aastal ka parimaks ühiskonda panustavaks ja väärtust loovaks projektiks konkursil Rootsi Äriauhind 2012.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!