Aasta pärast energiajookide müügipiirangu kehtestamist on energiajookide soetamine Rimi kauplustest vähenenud ligi 16%, teatas ettevõte.
Rimi turundus- ja kommunikatsioonijuhi Andrija Lilleoja sõnul on tarbijad energiajookide sisalduse ja omaduste suhtes muutunud märksa teadlikumaks.
„Aasta tagasi kehtestasime energiajookide müügipiirangu alla 16-aastatele lastele ja noortele eesmärgiga propageerida laste ja noorte tervislikku toitumist ja elustiili, ning see on vilja kandnud," ütles Lilleoja.
Tema sõnul näitavad ACNielseni andmed, et languses on kogu energiajookide turg, seega teevad inimesed sisseostude puhul tervislikumaid valikuid järeldas Lilleoja.
Artikkel jätkub pärast reklaami
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!