• OMX Baltic−0,15%294,29
  • OMX Riga−0,04%916,34
  • OMX Tallinn−0,38%1 978,33
  • OMX Vilnius0,07%1 233,91
  • S&P 5000,47%6 615,28
  • DOW 300,11%45 883,45
  • Nasdaq 0,94%22 348,75
  • FTSE 100−0,07%9 277,03
  • Nikkei 2250,47%44 979,63
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%97,77
  • OMX Baltic−0,15%294,29
  • OMX Riga−0,04%916,34
  • OMX Tallinn−0,38%1 978,33
  • OMX Vilnius0,07%1 233,91
  • S&P 5000,47%6 615,28
  • DOW 300,11%45 883,45
  • Nasdaq 0,94%22 348,75
  • FTSE 100−0,07%9 277,03
  • Nikkei 2250,47%44 979,63
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%97,77
  • 11.12.13, 20:53
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Hyundai loodab uute mudelitega Euroopas tubli kasvu

Lõuna-Korea suurim autotootja Hyundai Motor plaanib järgmine aasta osa saada taastuvast Euroopa autoturust ning võita turgu uue i10 mudeliga.
"Me näeme ridamisi võimalusi enda ärile 2014. aastal," vahendab Bloomberg Hyundai Europe'i tegevdirektori Allan Rushhforthi sõnu eile Frankfurtist. "2013 oli ülemineku aasta meie brändile ning tehtud investeeringud tootmisse ja mujale hakkavad näitama positiivseid tulemusi."
Hyundai ning nende tütarfirma Kia olid ainsad masstoote autofirmad, mis näitasid mullu Euroopa turul müügikasvu, samas kui autoturg kahanes viiendat aastat järjest.
Sel aastal on kasv Hyundai jaoks peatunud, sest firma on üle viinud tootmist Indiast Türgisse. Rushforti sõnul on järgmine aasta Euroopas müüdavatest Hyundaidest 90% tehtud samas regioonis. Hyundai Türgi tehas suudab toota 200 000 autot aastas ning Tšehhi tehas 300 000.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Küll aga saab Hyundai kasv olema piiratud, sest Rushforthi sõnul keskendutakse tagasitulevatele klientidele.
"Me olime laienemise bränd ning enamik meie kliente olid esmakordsed ostjad," ütles Rushforth. "Me pöörame senisest rohkem tähelepanu klientide säilitamisele, pannes eraldi rõhku headele finantseerimistingimustele, mis ärgitaks inimesi tagasi tulema."
Hyundai tarned Euroopas esimese kümne kuuga on aastases võrdluses kukkunud 1,6%, 360 900 autoni. Turu üleüldine langus sama aja peale on 3,1%.
Autor: Fredy-Edwin Esse, California

Seotud lood

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele