• OMX Baltic0,22%300,68
  • OMX Riga0,06%893,52
  • OMX Tallinn0,12%2 071,16
  • OMX Vilnius0,3%1 206,04
  • S&P 5000,83%6 279,35
  • DOW 300,77%44 828,53
  • Nasdaq 1,02%20 601,1
  • FTSE 1000,00%8 822,91
  • Nikkei 2250,06%39 810,88
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%92,85
  • OMX Baltic0,22%300,68
  • OMX Riga0,06%893,52
  • OMX Tallinn0,12%2 071,16
  • OMX Vilnius0,3%1 206,04
  • S&P 5000,83%6 279,35
  • DOW 300,77%44 828,53
  • Nasdaq 1,02%20 601,1
  • FTSE 1000,00%8 822,91
  • Nikkei 2250,06%39 810,88
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%92,85
  • 03.11.13, 23:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Müügiguru: maksa oma müügiinimesele hästi!

Maailma ühe tuntuma müügikoolitaja Brian Tracy sõnul on eurooplase mentaliteedis annus sotsialismi, mis jätab jälje suhtumisse müügitöösse. Ameerikas peetakse müügitöötajaid asendamatuks, kirjutas müügi teemaveeb Best Sales.
Kas Euroopas kehtivad müügis teised reeglid kui Ameerikas? Eurooplase mentaliteedis on tubli annus sotsialismi. Siin valitseb mõtteviis, et müümine pole ikka väga kena amet, sest selle eesmärk oleks justkui inimest petta. USA, Kanada, Austraalia ja Uus-Meremaa on suunatud rohkem individuaalse edu saavutamisele. Müügiinimesed on kõrgelt austatud ja neid nähakse asendamatutena.
Kas müüja sissetulek peab põhinema boonustel? Müügi­inimese suurimad motivaatorid on raha ja tunnustus. Müüja palk peaks suuresti boonustel põhinema, sest neid ajab tagant soov tulemusi saavutada. Sellega on seotud ka nende eneseuhkus.
Kuidas teha nii, et müüjad näeksid müüki kui ametikohta, kuhu tulla ja jääda, mitte kui vahepeatust? Suuremates ja tugevamates ettevõtetes tulevadki müüjad firmasse, et jääda. On firmasid, kus tööjõu voolavus on vaid 1–2%.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Kuidas seda saavutada? Esiteks peab olema hea toode. Müüjale on oluline uskuda ja teada, et ta müüb head asja, mis on kasulik, nii et müüja aitab klienti, mitte ei müü. Teiseks – maksa oma müügimeeskonnale hästi, siis neil ei teki soovi mujale minna.
Kuidas Te ise müügiagentidesse suhtute? Suhtun mulle helistavatesse müügiagentidesse alati suurima austusega, ei iial negatiivselt. Vahel ostan neilt, vahel mitte – küsin palju küsimusi.
Mis on Teie sõnum number üks müügirahvale Eestis? Kõik on õpitav! See on imeline – sa võid õppimise ja harjutamisega omandada ükskõik millise oskuse, ka müügioskuse. Iga inimene võiks pühendada iga päev kaks tundi mõne uue oskuse õppimisele. See teeb lihtsalt meeletu vahe sisse!

Seotud lood

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    2 k 11 p 12 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele