Baltika märtsi konsolideeritud müügitulu ulatus 4,31 miljoni euroni, jäädes eelmise aasta sama perioodi tasemele.
Baltika märtsi konsolideeritud jaemüük oli 4,03 miljonit eurot. Hulgimüük vähenes eelmise aasta märtsiga võrreldes 7%, e-müük suurenes 25%.
Jaemüük suurenes Baltimaades 9%, sealhulgas Lätis 22%, Eestis 6% ja Leedus 4%. Idaturgude ehk Ukraina ja Venemaa jaemüük vähenes 19% võrreldes eelmise aasta sama perioodiga. Kohalikus valuutas mõõdetuna vähenes müük Ukrainas 6% ja suurenes Venemaal 10%.
Baltikal oli märtsi lõpu seisuga 123 kauplust müügipinnaga 23 355 m², kuu keskmine müügipind suurenes 7% võrreldes eelmise aasta sama perioodiga.
Kolme kuu kokkuvõttes ulatus müügitulu 13,44 miljoni euroni, kasvades eelmise aastaga võrreldes 2%. Jaemüük oli kokku 12,38 miljonit eurot (+1%), sealhulgas kasvas müük Balti riikides 10%. Hulgimüük oli 951 000 eurot (+15%) ja e-poe müük 75 000 eurot (+63%).
Baltika sõlmis 13. märtsil frantsiisilepingu Hispaania ettevõttega Mirworld Organization, kes avab selle aasta augustis esimese Montoni kaubamärgi poe Tenerife saarel.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!