1. aprillil Baltika börsiteates lühidalt mainitud laienemine Hispaania turule osutus tõeks.
Tänases põhjalikumas pressiteates kinnitas Baltika, et sõlmis 13. märtsil frantsiisilepingu Hispaania ettevõttega Mirworld Organization, mis avab augustis Hispaanias esimese Montoni kaubamärgi poe.
Pärast ligi aasta kestnud läbirääkimisi otsustati suure opereerimiskogemusega partneriga käed lüüa. "Mirworld on arvestatava jaevõrgu ja frantsiisikogemusega ettevõte, kellest saab meile tugev partner. Monton, kui nooremale ja trenditeadlikumale tarbijale suunatud kaubamärk, täiendab nende brändiportfelli, mis sisaldab eeskätt luksus- ja premiumtaseme kaubamärke," selgitas Baltika hulgimüügi ja frantsiisi direktor Andres Käär.
Esimene Montoni kaubamärgi esinduspood Hispaanias avatakse Tenerifel – varase sügispuhkuse veetjad leiavad kaupluse uuest ostukeskusest Parque Santiago.
"Tenerife ja Kanaari saared tervikuna on huvitav võimalus Hispaania turule sisenemiseks. Lisaks üle kahele miljonile püsielanikule külastab saarestikku iga aasta üle kolme miljoni turisti," avas Baltika juhatuse liige Kati Kusmin otsuse tagamaid.
Hispaania on teine riik, kuhu Baltika kaubamärk frantsiisi alusel siseneb – mullu avati esimesed Montoni frantsiisipoed Valgevenes.
Montoni kaubamärk loodi 2002. aastal, mil see lansseeriti korraga viiel turul. Tänaseks kuulub kaubamärgile Baltika Grupi jaemüügi mahust 48% ning see on kättesaadav üle 50 brändikaupluses Eestis, Lätis, Leedus, Ukrainas ja Venemaal ning samuti veebipoes.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!