• OMX Baltic−0,49%299,81
  • OMX Riga−0,19%891,79
  • OMX Tallinn−0,23%2 063,95
  • OMX Vilnius0,32%1 203,4
  • S&P 5000,47%6 227,42
  • DOW 30−0,02%44 484,42
  • Nasdaq 0,94%20 393,13
  • FTSE 1000,37%8 807,56
  • Nikkei 2250,06%39 785,9
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%93,13
  • OMX Baltic−0,49%299,81
  • OMX Riga−0,19%891,79
  • OMX Tallinn−0,23%2 063,95
  • OMX Vilnius0,32%1 203,4
  • S&P 5000,47%6 227,42
  • DOW 30−0,02%44 484,42
  • Nasdaq 0,94%20 393,13
  • FTSE 1000,37%8 807,56
  • Nikkei 2250,06%39 785,9
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%93,13
  • 02.04.14, 09:31
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Baltika viib Montoni Hispaaniasse

1. aprillil Baltika börsiteates lühidalt mainitud laienemine Hispaania turule osutus tõeks.
Tänases põhjalikumas pressiteates kinnitas Baltika, et sõlmis 13. märtsil frantsiisilepingu Hispaania ettevõttega Mirworld Organization, mis avab augustis Hispaanias esimese Montoni kaubamärgi poe.
Pärast ligi aasta kestnud läbirääkimisi otsustati suure opereerimiskogemusega partneriga käed lüüa. "Mirworld on arvestatava jaevõrgu ja frantsiisikogemusega ettevõte, kellest saab meile tugev partner. Monton, kui nooremale ja trenditeadlikumale tarbijale suunatud kaubamärk, täiendab nende brändiportfelli, mis sisaldab eeskätt luksus- ja premiumtaseme kaubamärke," selgitas Baltika hulgimüügi ja frantsiisi direktor Andres Käär.
Esimene Montoni kaubamärgi esinduspood Hispaanias avatakse Tenerifel – varase sügispuhkuse veetjad leiavad kaupluse uuest ostukeskusest Parque Santiago.

Artikkel jätkub pärast reklaami

"Tenerife ja Kanaari saared tervikuna on huvitav võimalus Hispaania turule sisenemiseks. Lisaks üle kahele miljonile püsielanikule külastab saarestikku iga aasta üle kolme miljoni turisti," avas Baltika juhatuse liige Kati Kusmin otsuse tagamaid.
Hispaania on teine riik, kuhu Baltika kaubamärk frantsiisi alusel siseneb – mullu avati esimesed Montoni frantsiisipoed Valgevenes.
Montoni kaubamärk loodi 2002. aastal, mil see lansseeriti korraga viiel turul. Tänaseks kuulub kaubamärgile Baltika Grupi jaemüügi mahust 48% ning see on kättesaadav üle 50 brändikaupluses Eestis, Lätis, Leedus, Ukrainas ja Venemaal ning samuti veebipoes.

Seotud lood

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    2 k 13 p 22 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele