Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Nädal graafikas: automaks ja põllumaade hind
Transpordimaksude võrdlus.Foto: Ernst & Young, Äripäev
Selle nädala Äripäeva graafikud näitasid mh, et Eestile sobib transpordimaksudest enim automaks ja kuidas põllumajanduse raskemad ajad on muutnud põllumaade hindu.
Eestis oleks
kõige tasuvam kehtestada automaks, järeldas Ernst & Young Baltic, kes uuris riigikantselei tellimusel transpordimaksude rakendamise võimalusi. Uuringu põhjal tehti järeldus, et sõiduautode aastamaks on analüüsitud alternatiividest kõige positiivsema kulu-tulu suhtega ning kiireima tasuvusajaga maksustamislahendus.
Kui kallis on põllumaa?
Põllumajanduse raskused toovad kaasa
haritava maa hinnatõusu pidurdumise ja tehingute arvu vähenemise, ennustab maaelu blogis maaeluministeeriumi maaelu arengu osakonna juhataja Marko Gorban. Seni on põllumaa hind jõuliselt tõusnud ja ka rendihinnad on kasvanud.
Kellele kuulub Iizi?
Kindlustusseltsid on tõusnud tagajalgadele reformierakondlasest rahanduskomisjoni esimehe Remo Holsmeri vastu, sest tema viimase hetke vangerdus uue seaduse sõnastamisel on nende hinnangul vesi üksnes ühe firma veskile, kirjutasime reedel. Süüdistatav firma on
Iizi Kindlustusmaakler, kes ütleb, et seltsid tahavad seaduse abil Iizi ees jõuga uksi sulgeda. Kes omakorda on selle firma omanikud ja kuidas jaotuvad osalused, saab näha graafikult.
Kus paistab kasvuruumi?
Kes ja miks tuleb Euroopasse?
Eelmisel aastal sai
Euroopa Liidus elamisloa kokku 2,3 miljonit kolmandatest riikidest tulnud inimest. Näitasime graafikul, millistes riikides elab enim mujalt tulnuid ning kust on tuldud Eestisse.
Minu Äripäeva kasutamiseks logi sisse või loo konto.