Tähelepanu keskpunkti tõusnud plakatid asendame teiste sõnumitega, sest meil on ka palju teisi toredaid sõnumeid, teatas Tallinna Kaubamaja Facebookis välireklaami plakatite kohta, mis kutsuvad üles foori taga mobiili kaudu ostlema.
- Kaubamaja reklaam kutsub üles foori taga mobiiltelefoni kaudu ostlema. Foto: Kaubamaja
Kaubamaja kommunikatsioonispetsialist Anna Ansmitt selgitas, et liikluses ostlema kutsunud reklaam on suunatud kaasreisijatele, ühistranspordiga liiklejatele ja jalakäijatele, mitte autojuhtidele. „Liiklusohutuse seisukohalt on ka meie telereklaamis ostu sooritaja just kaasreisija,“ rõhutas Ansmitt.
Ta märkis, et Kaubamaja reklaamide sõnumid on tugevalt seotud asukohaga ning kuna igapäevatoimetused, kaasa arvatud ostlemine, on koondunud aina rohkem nutiseadmesse, siis valis Kaubamaja ka kampaaniasse sellise suuna, mis on tänapäeva inimesele kõige mugavam. "On mõeldamatu, et Kaubamaja kutsuks kedagi roolis telefoniga rääkima, ostlema või tegelema millega iganes peale roolimise, mis võiks nii ennast kui teisi liiklejaid ohustada,“ rõhutas Ansmitt.
Kaubamaja vaatab kõik reklaamplakatitel esinevad sõnumid üle, et vältida kaheti mõistmist. Tähelepanu keskpunkti tõusnud Reinu lipsuostust rääkinud plakati asendab Kaubamaja teise sõnumiga.
Kaubamaja selgitas reklaame ka oma Facebooki seinal:
Meil on nii hea meel kogu positiivse tagasiside eest, mis me selle kevade e-poe kampaaniaga saanud oleme. Küll aga on paar plakatit tõstatanud arutelu liiklusohutuse teemadel. Kaubamaja reklaamide sõnumid on sel kevadel tugevalt seotud asukohaga. Kui reklaam asub tee ääres, siis on see suunatud kaasreisijatele, jalakäijatele, ühistranspordiga liiklejatele: pargis ja mere ääres asuv reklaam jalutajatele jne.
Kui olete tähele pannud, siis isegi spordisaalis rassijatele on oma reklaam. Ühegi reklaami eesmärk ei ole kutsuda ennast ega teisi ohtu seadma. Oleme oma e-poe üle lihtsalt väga rõõmsad, aga me kindlasti ei soovi, et keegi end ohtu seaks! Me täname siiralt kõiki, kes on meie sõnumeid märganud ning tagasisidet andnud. Need sõnumid ongi teile mõeldud ja vaatame need veel kord hoolega üle, et ei tekiks kaheti mõistmist.
Tähelepanu keskpunkti tõusnud plakatid asendame teiste sõnumitega, sest meil on ka palju teisi toredaid sõnumeid, mida teiega heal meelel jagada soovime.
Seotud lood
Reklaamiagentuuri La Ecwador tegevjuht Heily Aavik ja loovjuht Taavi Lehari võtavad Äripäeva raadio värskes saates luubi alla järgmise aasta turundusstrateegia ja eelarve koostamise ning annavad soovitusi, kuidas kitsamal ajal targalt toimetada.