• Jaga lugu:
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Klienditeeninduse tulevik: inimest asendab bot

    Robotid võtavad üha enam klienditeeninduses võimust, ütles CartSkill.com strateeg Indrek Vainu.

    Iduirma CartSkill.comi botide ja tehisintellekti strateegi Indrek Vainu sõnul liigub klienditeenindus üha enam robotite ehk botide peale üle. Lihtsalt öeldes on botid automaatsüsteemid, kes saavad aina paremini inimkeelest aru ja suhtlevad klientidega läbi mobiilsete vestlusrakenduste nagu näiteks Facebook Messenger ja WhatsApp.
    Botid võtavad Vainu sõnul võimust, sest võimaldavad ettevõtetel hõlpsasti olla klientidele ööpäevaringselt kättesaadavad. Botile küsimust esitades otsib süsteem välja kõige tõenäolisema vastuse, mida klient ootab. Näiteks kui bussifirma botilt küsida, millal läheb buss Pärnust Paidesse, annab bot bussiajad.
    Eduka boti võti on aga see, et suhtlus oleks võimalikult positiivne ja meeldiv. „Inimestele meeldib suhelda ja saada positiivset vastust vestlustest,“ rääkis Vainu täna Äripäeva kaubanduse aastakongressil. Seetõttu on oluline, et bot vastaks võimalikult samamoodi nagu inimene.
    „Paljud mõtlevad, et robitiga suhtlemine on imelik, kuid tegelikult pole,“ ütles ta. „Näiteks ei mõtle keegi, et öelda parklast väljudes tõkkepuule aitäh, et see üles tõusis. Kui aga panna tõkkepuule rõõmus nägu peale ja juurde tekst „Head päeva!“, on inimeste reaktsioon tõkkepuule kohe teistsugune,“ selgitas Vainu.
    Ta rääkis, et on botte välja töötades kohanud palju imelikke küsimusi, mida tarbijad bottidelt küsivad. Küll on kutsutud kohtingutele või küsitud suhtedraamade kohta. „See näitab vaid, et inimestele meeldib tsättida,“ ütles Vainu.
    Üks murekoht selliste suhtlemiskeskkondade loomisel on Vainu sõnul see, et äppe on kohutavalt palju ja tihtipeale neid alla ei laeta. Reeglina saavad tarbijad hakkama paari-kolme äppiga, näiteks Facebook Messenger, Skype ja Spotify.
    „Luues mobiilirakenduse, võistled globaalsete brändidega ja see on raske,“ ütles Vainu. Selleks on hakatud looma uut kontseptsiooni, milleks on äpp äpi sees. See tähendab, et oma boti saab lisada näiteks Facebook Messengeri või teise suhtlusrakendusse ilma, et kliendil oleks kohustus selleks mõni eraldi rakendus alla laadida.
    Jaga lugu:
  • Hetkel kuum

TalTechi teadur: süsinikdioksiid tuleb kinni püüda
Kliimavõidujooksus aitab meid seni kasutamata tehnoloogia, kirjutab TalTechi vanemteadur Alla Šogenova.
Kliimavõidujooksus aitab meid seni kasutamata tehnoloogia, kirjutab TalTechi vanemteadur Alla Šogenova.
SAF Tehnika maksab kolm korda suuremat dividendi
Riia börsil noteeritud Läti elektroonikafirma SAF Tehnika otsustas maksta dividende 2020./2021. majandusaasta eest 0,67 eurot aktsia kohta.
Riia börsil noteeritud Läti elektroonikafirma SAF Tehnika otsustas maksta dividende 2020./2021. majandusaasta eest 0,67 eurot aktsia kohta.
Kaja Kallas Porto Franco uurimiskomisjoni raportist: see oli riigiametnike aja raiskamine
Eelmise valitsuse pea aasta tagasi moodustatud Porto Franco laenu andmise tagamaid uurinud komisjon sai lõpuks valmis raporti, millel polnud võimalustki midagi uut päevavalgele tuua.
Eelmise valitsuse pea aasta tagasi moodustatud Porto Franco laenu andmise tagamaid uurinud komisjon sai lõpuks valmis raporti, millel polnud võimalustki midagi uut päevavalgele tuua.
Trükitööstuse TOPi III koht: rahatrüki masinad vuravad hoolega
Hetkel majanduse jahtumist väga ei ennusta, rahatrüki masinad vuravad hoolega ja kindlasti sealt osa läheb tarbimisse, mis omakorda peaks meile ka tulevikus tööd andma, ütles tekstiilist kaelapaelu ning siidist etikette ja kartongist tootesilte valmistava Jospel OÜ tegevjuht Juha Lõmps.
Hetkel majanduse jahtumist väga ei ennusta, rahatrüki masinad vuravad hoolega ja kindlasti sealt osa läheb tarbimisse, mis omakorda peaks meile ka tulevikus tööd andma, ütles tekstiilist kaelapaelu ning siidist etikette ja kartongist tootesilte valmistava Jospel OÜ tegevjuht Juha Lõmps.