Ettevõtete visiooni kohaselt kaotaks Android Pay platvorm traditsioonilised paroolid ning kasutajad võiksid ennast tuvastada näiteks sõrmejälje abiga. Teenus töötaks kaupmeeste juures, kes kasutavad Visa Checkout või Masterpass maksesüsteemi. Alates 2017. aastast avaneb Android Pay võimalustele sadu tuhandeid uusi internetisaite.
“Usume, et see partnerlus on ülikasulik nii kaupmeestele kui tarbijatele – see võimaldab kaupmeestel areneda ilma lisalahendusi loomata, pakkudes samal ajal
online-klientidele sujuvat maksekogemust, mis ei nõua enam paroolide/pinide mäletamist või isegi rakenduse avamist,” sõnas
Google’i makselahenduste globaalne juht Pali Bhat.
Tema sõnul võimaldab Android Pay avatud platvorm kaupmeestel pakkuda
Androidi kasutajatele uusi ostukogemusi eriti lihtsal viisil.