Äripäev • 1. november 2018 • 1 min
Jaga lugu:

Fortumo sai Kagu-Aasias kliendiks Deezeri

Fortumo tegevjuht Martin Koppel  Foto: Fortumo

Eesti mobiilimaksete ettevõte Fortumo sai endale Indoneesias, Malaisias ja Filipiinidel 14 miljoni kasutajaga muusika edastamist pakkuva Deezeri.

Indoneesias, Filipiinidel ja Malaisias on krediitkaart vähem kui viiendikul inimestest, samas kui nutitelefoni omanikke on enam kui 60% elanikkonnast. See tähendab, et enamik inimesi saab digitaalset sisu tarbida, kuid neil puudub võimalus tasuliste teenuste eest pangakaardiga maksta, märgitakse Fortumo teates.

Fortumo lahendab selle probleemi teenusepakkujate jaoks, kes saavad klientidelt makseid koguda läbi kohalike mobiilioperaatorite. Teenuse tasu võetakse maha kasutaja kõnekaardi saldolt või lisatakse järgmise kuu mobiiliarvele.

"Digitaalne ühiskond areneb Aasias kiiremini kui üheski teises maailmajaos. Digiteenuste pakkujatele tähendab see kasv uusi võimalusi, kliente ja käivet. Oma platvormiga võimaldame teenusepakkujatel sellest kasvust osa saada, kuna mobiilimaksed muudavad kasutajate registreerimise ja neilt maksete kogumise kättesaadavamaks. Meil on hea meel alustada koostööd Deezeriga ja toetada nende kasvu Aasias,” rääkis Fortumo müügijuht Andrea Boetti.

Parem kättesaadavus ja turvalisus (kasutaja ei pea jagama enda kohta pangaandmeid ega isiklikku informatsiooni) on muutnud mobiilimaksed üheks kõige populaarsemaks maksemeetodiks, millega Aasias digiteenuste eest tasutakse.

SuperData Research andmetel moodustavad mobiilimaksed Aasias digiteenuste ostudest 17.6% (digitaalsete rahakottide osakaal on 33.4% ja pangakaartidel 23.4%).

Jaga lugu:
Seotud lood
Hetkel kuum Äripäevas

Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Veebilehe kasutamist jätkates nõustute küpsiste kasutamisega. Loe lähemalt