• OMX Baltic−0,26%293,54
  • OMX Riga−0,66%910,33
  • OMX Tallinn−0,23%1 959,76
  • OMX Vilnius−0,11%1 232,6
  • S&P 500−0,13%6 606,76
  • DOW 30−0,27%45 757,9
  • Nasdaq −0,07%22 333,96
  • FTSE 1000,12%9 206,38
  • Nikkei 225−0,25%44 790,38
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,84
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%98,45
  • OMX Baltic−0,26%293,54
  • OMX Riga−0,66%910,33
  • OMX Tallinn−0,23%1 959,76
  • OMX Vilnius−0,11%1 232,6
  • S&P 500−0,13%6 606,76
  • DOW 30−0,27%45 757,9
  • Nasdaq −0,07%22 333,96
  • FTSE 1000,12%9 206,38
  • Nikkei 225−0,25%44 790,38
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,84
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%98,45
  • 29.03.20, 10:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Suurfirmad muutsid koroona tõttu logosid

Tuntud brändid nagu McDonald’s, Audi ja Volkswagen on muutnud oma logosid, et tuletada inimestele meelde: koroonaviiruse leviku tõkestamiseks tuleks hoida teineteisega distantsi.
Tuntud brändid on muutnud oma logosid.
  • Tuntud brändid on muutnud oma logosid.
  • Foto: Kuvatõmmis
CNNiga rääkinud disainieksperdid olid asja suhtes aga pigem kriitilised.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 12.09.25, 11:26
Tervisekindlustus annab tööandjale kätte trumpkaardi
Tervisekindlustus ei ole enam pelgalt hüve – see on muutumas tööandja konkurentsieeliseks, mida ootavad nii noored spetsialistid kui ka kogenud töötajad. Mida tervisekindlustus tegelikult katab, kuidas on töötajate ootused viimastel aastatel muutunud ja kuidas see kõik mõjutab tööandja brändi?

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele