Cupra Formentor VZ5 annab põhjuse nohikuprillid ette seada ja mootorist jahuma kukkuda. Ent mitte ainult.

- Cupra Formentor VZ5 valmistatakse 7000 eksemplari, Baltimaadest sai igaüks viis tükki ning vähemasti Eesti omad on juba müüdud. Leedu numbritega proovisõiduauto rehvid reetsid, et varasemad kotkad olid sellega kõvasti lustinud.
- Foto: Karl-Eduard Salumäe
Kõigi tänapäeva autonduse loogikate järgi peaks Cupra Formentori ekstravõimas bensiinitoitel eriversioon evima kaheliitrise töömahuga neljasilindrist mootorit, millest on ülelaadimise, relvaähvarduse ja musta maagia abil imetabane hunnik hobujõude kätte saadud. Aga võta näpust – ei evi. Sel pole ka kuuesilindrilist jõuallikat, vaid midagi hoopis erilisemat.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Moodsad laolahendused sisaldavad lisaks digitaalsele tarkvarale ning robottõstukitele pool- ja täisautomaatseid riiulisüsteeme, tornladusid ning komplektseid turvalahendusi, mis lahendavad kogu ettevõtte siselogistika. Willenbrock Baltic OÜ projektijuht Jaan Viita rõhutab, et oluline on vaadata siselogistikat tervikuna, sest vaid nii saab välja töötada maksimaalset kasu toova terviklahenduse.