• OMX Baltic−0,7%301,39
  • OMX Riga−0,19%888,55
  • OMX Tallinn−0,66%2 057,17
  • OMX Vilnius0,03%1 194,48
  • S&P 5000,94%6 032,98
  • DOW 300,84%42 551,64
  • Nasdaq 1,45%19 688,85
  • FTSE 1000,28%8 875,22
  • Nikkei 2251,26%38 311,33
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,86
  • GBP/EUR0,00%1,17
  • EUR/RUB0,00%91,07
  • OMX Baltic−0,7%301,39
  • OMX Riga−0,19%888,55
  • OMX Tallinn−0,66%2 057,17
  • OMX Vilnius0,03%1 194,48
  • S&P 5000,94%6 032,98
  • DOW 300,84%42 551,64
  • Nasdaq 1,45%19 688,85
  • FTSE 1000,28%8 875,22
  • Nikkei 2251,26%38 311,33
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,86
  • GBP/EUR0,00%1,17
  • EUR/RUB0,00%91,07
  • 10.11.22, 06:00

Kinnisvaraarendajad võivad uusarenduste energiamärgistega tahtlikult vassida

Vahel võib olla ka arendaja huvi näidata kortermaja energiatõhususe arvutust paremana, kui ta seda tegelikkuses on, tõdes Tallinna Tehnikakõrgkooli ehitusinstituudi juhtivlektor Anti Hamburg.
Kortermajas Tallinnas Õismäel.
  • Kortermajas Tallinnas Õismäel.
  • Foto: Andras Kralla
Näiteks kui projekt on valmis joonistatud ja esmast energiatõhususe analüüsi pole tehtud ning selgub, et soovitud energiatõhususe klassi pole võimalik saavutada, soovib arendaja seda ikkagi saada. “See võib olla natuke suunatud motivatsioon näidata tulemusi paremana, kui nad on.”

Seotud lood

Uudised
  • 10.11.22, 06:00
Energiasäästu illusioon: pärast maja valmimist kukkus B-märgis kolinal D peale
„Valisin selle maja peamiselt just B-energiaklassi tõttu,“ tõdes Olavi Griffel, kes ostis kodu uhiuude Kesk-Peetri elurajooni. “Enne elasin kortermajas, kus meile lubati C-klassi, kuid tegelikult kuulus maja D-klassi. Nüüd kolisin B-majja, aga ikka sain D,“ ütles Griffel.
  • ST
Sisuturundus
  • 11.06.25, 16:29
Suurfirmade ja idufirmade koostöö: strateegiline vajadus, mitte PR-projekt
Innovatsioon, kiirus ja usaldus – need on märksõnad, mis määravad, kuidas suurkorporatsioonid ja idufirmad täna omavahelist koostööd sõnastavad. Koostöö, mis veel mõni aasta tagasi tundus pelgalt eksperimenteerimise või brändi värskendamise viisina, on muutunud tõsiseks konkurentsieeliseks. „Idufirmade ja suurettevõtete koostööst on saanud kaasaegses majanduses konkurentsieelis, mitte turunduslik eksperiment,“ kinnitab SEB Balti divisjoni strateegiajuht Andra Altoa.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele