• OMX Baltic−0,17266,92
  • OMX Riga−1,49866,71
  • OMX Tallinn0,141 739,38
  • OMX Vilnius0,00993,09
  • S&P 5001,115 459,1
  • DOW 301,6440 589,34
  • Nasdaq 1,0317 357,88
  • FTSE 1001,218 285,71
  • Nikkei 225−0,5337 667,41
  • CMC Crypto 2000,000,00
  • USD/EUR0,000,92
  • GBP/EUR0,001,18
  • EUR/RUB0,0093,47
  • OMX Baltic−0,17266,92
  • OMX Riga−1,49866,71
  • OMX Tallinn0,141 739,38
  • OMX Vilnius0,00993,09
  • S&P 5001,115 459,1
  • DOW 301,6440 589,34
  • Nasdaq 1,0317 357,88
  • FTSE 1001,218 285,71
  • Nikkei 225−0,5337 667,41
  • CMC Crypto 2000,000,00
  • USD/EUR0,000,92
  • GBP/EUR0,001,18
  • EUR/RUB0,0093,47
  • 05.03.24, 06:00

Eesti teedel sõidab kõigest kolm elektri­veokit

Kõlab naljanumbrina, aga omaette saavutus on seegi, et Eesti teedel liikleb praeguseks kolm elektriveokit. Samas on elektriveoki kasutuskogemus ja efektiivsus omanikke meeldivalt üllatanud.
Vedajate huvi elektriveokite vastu on küll suur, kuid ostuotsuseni jõutakse vähe, sest veoki soetamine on kallis.
  • Vedajate huvi elektriveokite vastu on küll suur, kuid ostuotsuseni jõutakse vähe, sest veoki soetamine on kallis. Foto: Siim Verner Teder
Transpordifirmade huvi elektriveokite vastu küll kasvab, aga selle sektori viimase aja majandusraskuste juures torkab silma elektriveoki kõrge soetushind ja seetõttu kannataks ka äri kasumlikkus. Samuti ei toeta olemasolev laadimisvõrgustik veel elektriveokite laiemat kasutust.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele