• OMX Baltic−0,27%302,04
  • OMX Riga0,14%871,12
  • OMX Tallinn−0,12%1 986,77
  • OMX Vilnius0,65%1 205,48
  • S&P 5003,26%5 844,19
  • DOW 302,81%42 410,1
  • Nasdaq 4,35%18 708,34
  • FTSE 1000,59%8 604,98
  • Nikkei 2250,38%37 644,26
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,9
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%89,86
  • OMX Baltic−0,27%302,04
  • OMX Riga0,14%871,12
  • OMX Tallinn−0,12%1 986,77
  • OMX Vilnius0,65%1 205,48
  • S&P 5003,26%5 844,19
  • DOW 302,81%42 410,1
  • Nasdaq 4,35%18 708,34
  • FTSE 1000,59%8 604,98
  • Nikkei 2250,38%37 644,26
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,9
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%89,86
  • 07.07.24, 11:15

Auto|Piloot. Uutmoodi Volkswagen Amarok – jõukam keskklass, rõõmusta?

Volkswageni pikap on nüüd tegelikult Ford. Nii heas kui halvas.
Uue põlvkonna Volkswagen Amarok oskab põhilist „kastikavärki“ – see tähendab koormat ja/või käru vedada ja maastikul mütata – kõigiti hästi. Iseküsimus on küll, kui palju Amarokke karmi töö tegemiseks ostetakse. Eelmisest mudelist kujunes tänu pikapi kohta rafineeritud sõiduomadustele pigem auto jõukamasse keskklassi kuuluvale inimesele, kel aeg-ajalt vaja paati või krossitsiklit transportida vmt teha.
  • Uue põlvkonna Volkswagen Amarok oskab põhilist „kastikavärki“ – see tähendab koormat ja/või käru vedada ja maastikul mütata – kõigiti hästi. Iseküsimus on küll, kui palju Amarokke karmi töö tegemiseks ostetakse. Eelmisest mudelist kujunes tänu pikapi kohta rafineeritud sõiduomadustele pigem auto jõukamasse keskklassi kuuluvale inimesele, kel aeg-ajalt vaja paati või krossitsiklit transportida vmt teha.
  • Foto: Andras Kralla
Viktoriini küsimus! Millist olulist osa jagab uue põlvkonna Volkswagen Amarok märtsikuus Äripäevas kaanestaaritsenud Ford F-150ga?
Õige vastus: Fordi tervelt 10käigulist automaatkasti.
Selle põhjus seisneb mõistagi asjaolus, et „kesta all“ ongi uus Amarok tegelikult Ford, liiginimega Ranger. Mõlemad valmivad Fordi tehases kaugel Lõuna-Aafrikas. Ford Rangeril jälle kasutatakse sama käigukasti mis ameerikalike mõõtmetega pikapil F-150.
Kulude kokkuhoid on mängu nimi. Volkswageni ja Fordi ühise arendustöö tulemusena sulavad tehniliselt ühte veel kaubikud Transporter ja Transit ning klassi võrra väiksemad tarbesõidukid Caddy ja Tourneo Connect.
Ja kuidas too hulkastmeline ülekanne ka töötab? Tõttöelda üpris veidralt.
Mitte just tugevaim külg

Seotud lood

Suur lugu
  • 01.03.24, 06:00
Elu pärast surmahoopi. Ameerika esipikap kohtub Eesti oma Route 66ga
Mis elu käib vana Tallinna–Tartu tee ääres?
Aastakümneid USA turgu valitsenud Ford F-150 pani ametlikult Eestis rattad maha. Kui hea see siis on? Tiir tähenduslikul teel annab vastuse.
Uudised
  • 28.04.24, 13:30
Auto|Piloot. Uus Škodiaq on kohal. Kas nüüd tasub vana sissemaksuks anda?
Niigi äärmiselt ruumikas Škoda Kodiaq sai uue põlvkonnaga veelgi avaram, ent mitte ainult.
  • ST
Sisuturundus
  • 30.04.25, 09:24
Kuidas valida oma ettevõttele internet, mis ei vea alt ka viie aasta pärast?
Internetiühenduse olulisust on raske üle hinnata – see on nüüdseks nagu enamiku ettevõtete selgroog. Ühenduse tõrkumine võib töö täiesti seisata ning tuua kaasa tuhandeid või isegi kümneid tuhandeid kahju. See mõjutab tööviljakust, küberturvalisust, kliendikogemust, töötajate rahulolu – ning võib hakata pärssima isegi ettevõtte arengut.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele