Kuuevarbalise beebi foto reklaamis tekitas palju küsimusi
Soome Nordea pangagrupi reklaamis möödunud nädalavahetusel avaldatud kuuevarbalise beebi foto tekitas inimestes küsimusi, kas tegu on tehisintellekti loodud fotoga.
Nordea kinnitusel sattus kuuevarbalise beebi foto reklaami juhuslikult.
Foto: Chrystal Bolin/Getty Images
Panga kommunikatsioonidirektor Riikka Taivassalo sõnul valiti kuulutuses kasutatud pilt selle põhjal, et sellel oleks rahulik, magav beebi, mis sobib hästi kuulutuse sõnumiga, kirjutas Helsingin Sanomat. Kuulutus andis teada, et selles peres magab kodulaen kõige paremini.
Igas valdkonnas on midagi, milles tehisintellekt on suuteline revolutsiooni tegema, aga ikka peab keegi tema järele vaatama ja faktikontrolli tegema, ütleb terve elu IT alal töötanud Katie King.
Veidike vandenõuline surnud interneti teooria selgitab ja eeldab, et tehisintellekt ja robotite loodud sisu maht on ületanud päris inimeste loodud sisu mahu internetis.
Tehisintellekti ja automaatika arengut jälgides võime olla tulevikus tunnistajaks asjaolule, et inimeste põhiliseks tööülesandeks on üksteise lõbustamine, rääkis spordibioloog ja visionäär Kristjan Port.
Aasta erasektori turundusteo tiitli pälvinud Pakendikeskuse ja reklaamiagentuuri Tabasco koostöös tehtud humoorikad reklaamikampaaniad on jõudnud ilmselt iga Eesti inimeseni ning toonud Pakendikeskusele ka äriedu.
Nestel on Eesti turul pikk ajalugu, mis ulatub aastasse 1989. Uue Neste Express kontseptsiooniga, mida Neste tutvustas avalikkusele 1. septembril, muutus tankimine kõigis 61 Eesti Neste Express tanklas lihtsaks, mugavaks ja kiireks.