Artikkel
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Online-müügi liitmine hotelli tarkvaraga tagab teeninduskiiruse ja paindlikkuse

    Kui tänapäeva hotell ei pööra piisavalt tähelepanu online-müügile, jääb ta varsti ajale jalgu. Iga majutusasutus peab olema kättesaadav 24 tundi, kusjuures telefon ja e-kirjade kaudu tubade broneerimine on muutunud inimeste jaoks liiga aeglaseks meetodiks. Kuidas muuta oma hotell tarkvara abil klientidele atraktiivsemaks ja samas kulupõhisemaks?

    Tänane hotellitarkvara peab olema kiire ja lihtne ja pakkuma klassikaliste hotelliteenuste nagu registreerimise, arvelduse, raportite ja kliendi ajaloo moodustamise kõrval ühendust hotellitube ja -teenuseid müüvate online-kanalitega nagu Booking, RateTiger või Expedia. Seejuures on oluline, et süsteem oleks liidestatud automaatselt: kui klient soovib broneerida süsteemis tuba, kontrollib tarkvara automaatselt vabade ruumide olemasolu, ütleb inimesele hinna ning annab infot lisateenuste kohta. Kui klient toa broneerib, jõuab info kohe hotelli andmebaasi. Ainult nii on tagatud kiire, paindlik ja kasutajasõbralik suhtlus kliendi ning hotelli vahel.
    Kuna selline tarkvara töötab 24 h, pole vaja sinna vahelüli teenindajate näol, mis tähendab omakorda tööjõukulude optimeerimist, inimestest tingitud vigade vähenemist ja müügipaindlikkuse tõusu. Just selline on Hoist Groupi arendatud spetsiaalne tarkvara HotSoft 8, mis on väga kasutajapõhine: seal on lihtne korrigeerida hotellitubade ja -teenuste hindu, sest kõik muudatused on tehtavad kiirelt ja automaatselt ning nähtavad üheaegselt nii vastuvõtutöötajale, juhtkonnale, omanikule kui ka teistele, kellele on vaja nende muudatustega kursis olla.
    HotSoft 8 puhul on tegemist moodulistest koosneva programmiga, mille baaspakett on majutusasutustele ruumide broneerimiseks oluline tarkvara, millele omakorda lisanduvad vajadusel näiteks konverentsimoodul, kvoodimoodul, müügi- ja marketingimoodul ning spaamoodul jne. Tarkvara on võimalik nii osta kui ka rentida ning see võib asuda nii pilves kui ka lokaalses serveris, aga kindlasti on mugavam, lihtsam ja soodsam hoida andmeid pilveserveris.
    Programm sobib tööks nii ühe- kuni viietärnihotellidele, pisikestele talumajutustele kui ka suurtele hotellidele pealinnas. Kui tegemist on hotelliketiga, näeb vastuvõtutöötaja täituvust ka teistes hotellides. Samuti on programmi ühendatud kliima automaatika: kui on teada, et klient saabub esmaspäeval kell 14, saab mugavalt seadistada ka seda otse HotSoftist. HotSoft 8 on taskukohane kõigile ning muudab töötajate töö mugavamaks, selgemaks ja lihtsamaks.
    Foto: Hoist Group
    Hotellipersonali igapäevatööd lihtsustab Serviator
    Peale tubade broneerimise lihtsustamise pakub HotSoft 8 olulist innovaatilist lisalahendust Serviator, mis aitab planeerida kogu hotelli tööd alates vastuvõtust kuni koristus-, remondi- ja majapidamistöödeni. Iga hotelli jaoks on oluline, et toad oleksid koristatud õigel ajal, korras ja kõik asjad terved. Kui varem pidi koristaja helistama mõne puuduse avastamisel tehnikule, kes pani töö paberile kirja ja võib-olla unustas koristaja palve, siis Serviator ühendab kõigi osakondade töö omavahel ega lase kellelgi unustada ühtegi tööd.
    Telefonid, raadiosaatjad ja märkmikud on muutunud seoses Serviatoriga ajalooks. Tegemist on nutiseadmes avatava programmiga, mis näitab täpselt hotellitubade kaupa, mitu inimest sinna on registreeritud, kui pikaks ajaks ning millal on vaja ruume koristada. Lisaks on seal kolme värvi ikoonid, mis lihtsustatult öeldes kirjeldavad hotellielu: roheline näitab, et kõik on puhas ja korras. Kollane, et midagi vajab kontrollimist või toas on tööd pooleli. Ja punase värvi järgi saab aru, et toaga on midagi tõsiselt valesti. Sama pilti näevad kõik hotelli töötajad ning programm meenutab näiteks, et üle tuleb vaadata hotelli minibaar, mis ajaks saab tuba koristatud või et seal on midagi parandada. Võimalik on teha probleemist või hotelli unustatud asjadest pildid ning laadida need programmi üles.
    Serviatorisse on mugavalt koondatud ka eriülesanded, mida toateenija ja personal igapäevaselt ei tee, nagu kuu iga esimesel päeval akende pesemine.
    Hea tarkvara aitab ka tööjõuprobleemide puhul
    Programm on multikeelne ehk kui hotellijuht räägib inglise keeles ja koristaja vene keeles, saavad kumbki programmi endale sobivas keelel lugeda ja täita. Nii Androidil kui ka iPhone’il põhinev süsteem on lihtne ning sellega saavad hakkama kõik, kes oskavad telefoni kasutada. Kuna kõik andmebaasid asuvad Hoist Groupi pilveserveris, on need turvaliselt kaitstud.
    Mugavad ja nutikad tänapäevased IT-lahendused teevad töö atraktiivsemaks nii töötajatele kui ka hotelli juhtkonnale, sest kõigil on olemas asjade üle kontroll, teenuse kvaliteet tõuseb ning töö muutub efektiivsemaks. Keskmiselt langeb Serviatori kasutamisega hotelli koristamisaeg kahe minuti võrra, mis teeb 100-toalise hotelli puhul veidi rohkem kui kolm tundi päevas. Kui korrutada see arv kuu või aastaga, tuleb kokku kopsakas summa.
    Hoist Group pakub ka mobiilseid lukke ehk klient saab tavalise võtme asemel hotelli ja tuppa mobiilile saadetava numbrilise koodi või QR-koodi kaudu. Paljud hotellid tahavad optimeerida tööjõukulusid ja sulgeda näiteks ööseks või madalhooajaks hotelli peaukse. Serviator annab võimaluse seda mugavalt ja efektiivselt teha.
    Uuringute järgi on töötajate rahulolu kasvanud kõigil hotellidel, mis kasutavad Serviatorit – seega on hea see ka argument tööjõuküsimuste lahendamiseks.
    Foto: Hoist Group
    Hoist Group
    1994. aastal Rootsis asutatud Hoist Group arendab ja tarnib süsteeme, tooteid ja teenuseid nii hotellidele kui ka hotellikettidele, haiglatele ning avaliku sektori asutustele Euroopas ja Lähis-Idas. Lisaks tarkvarale kuuluvad ettevõtte tooteportfelli hotellide lukud, seifid, minibaarid ja samuti pakutakse klienditele enda pilveserverit, garanteerides niiviisi andmete turvalisuse.
    Hoist Group ei müü teiste ettevõtete tooteid, mis omakorda teeb neist atraktiivsema partneri kui teiste tarkvaraarendajate edasimüüjad. Samuti ollakse seetõttu ka paindlikum ja kiirem klientide erisoovide ja vajaduste täitmisel. Tugiteenused on saadaval 24 tundi kohalikus keeles ning ettevõttel on kliente üle Euroopa. Praegu tegutsetakse 18 riigis.
    Autor: Vasily Tsypun, Hoist Groupi Baltikumi müügijuht
  • Artiklid
Karl Märka: piirame põhiseadusega riigikapitalismi „Kuidas mitte investeerida: 1001 näidet avalikust sektorist“
Piirame põhiseadusega ära, kui suure osa SKTst võib avalik sektor moodustada, kirjutab Karl Märka arvamuskonkursile Edukas Eesti saadetud artiklis.
Piirame põhiseadusega ära, kui suure osa SKTst võib avalik sektor moodustada, kirjutab Karl Märka arvamuskonkursile Edukas Eesti saadetud artiklis.
Ülevõtupakkumine pani suure tankerifirma aktsia taanduma
Ühe maailma suurima tankerifirma Euronavi aktsia kukkus Brüsseli börsil pärast suuromaniku ülevõtupakkumise lõppu 9,1%.
Ühe maailma suurima tankerifirma Euronavi aktsia kukkus Brüsseli börsil pärast suuromaniku ülevõtupakkumise lõppu 9,1%.
Articles republished from the Financial Times
Reaalajas börsiinfo
Myraka ettevõtlusblogi: nonii, tibulilled, kas tulete taas? Äripidaja intervjuu oma töötajatega
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Üllar „Myrakas“ Priks tuletas vahelduseks meelde ajakirjaniku ametit pidades omandatud intervjueerimisoskused ning usutles oma sõpru, kellega koos ta on osaühingut Suur M jooksutanud. On’s tal uuel hooajal putkas üldse kedagi peale tema enda?
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Üllar „Myrakas“ Priks tuletas vahelduseks meelde ajakirjaniku ametit pidades omandatud intervjueerimisoskused ning usutles oma sõpru, kellega koos ta on osaühingut Suur M jooksutanud. On’s tal uuel hooajal putkas üldse kedagi peale tema enda?
Gasellid
Kiiresti kasvavate firmade liikumist toetavad:
Gaselli KongressAJ TootedFinora BankGBC Team | Salesforce
Kogemuslugu: kui minu ettevõtte väärtused enam minuga ei ühti
Kuidas edasi, kui ettevõtjana avastad, et õhinaga loodud firma sinuga enam samu tõekspidamisi ei jaga?
Kuidas edasi, kui ettevõtjana avastad, et õhinaga loodud firma sinuga enam samu tõekspidamisi ei jaga?
Sõudmise kaheksapaat kui meeskonnatöö musternäide
Sõudmise kaheksapaadilt on meeskonnatöö kohta nii mõndagi õppida. Kuidas spordimehe sihikindlus ettevõtlusesse edukalt üle viia?
Sõudmise kaheksapaadilt on meeskonnatöö kohta nii mõndagi õppida. Kuidas spordimehe sihikindlus ettevõtlusesse edukalt üle viia?
Uutele sõidukitele hakatakse väljastama keskkonnapasse
Sel kolmapäeval kiitis Euroopa parlament heaks uued ELi eeskirjad, mille eesmärk on vähendada sõiduautode, kaubikute, busside, veoautode ja haagiste heitkoguseid. Ühe uue meetmena nähakse ette uutele sõidukitele keskkonnapasside väljastamist, kirjutavad Logistikauudised.
Sel kolmapäeval kiitis Euroopa parlament heaks uued ELi eeskirjad, mille eesmärk on vähendada sõiduautode, kaubikute, busside, veoautode ja haagiste heitkoguseid. Ühe uue meetmena nähakse ette uutele sõidukitele keskkonnapasside väljastamist, kirjutavad Logistikauudised.
Hullumeelne seiklus: autoga läbi Euroopa ja Aafrika
Ühel päeval tekkis sõpradel hullumeelne idee osaleda rallil, mis viib nad läbi Euroopa ja Aafrika, kirjutavad Lääne-Virumaa Uudised.
Ühel päeval tekkis sõpradel hullumeelne idee osaleda rallil, mis viib nad läbi Euroopa ja Aafrika, kirjutavad Lääne-Virumaa Uudised.
Järgmine Soome ehitusfirma andis pankrotiavalduse sisse
Soome ehitusfirma Puukoti viis reedel kohtusse pankrotiavalduse, ettevõtte käive ulatus alles hiljuti 45 miljoni euroni, kirjutas Kauppalehti.
Soome ehitusfirma Puukoti viis reedel kohtusse pankrotiavalduse, ettevõtte käive ulatus alles hiljuti 45 miljoni euroni, kirjutas Kauppalehti.
Raadiohommikus: nädala ettevaade, Eesti juhtide head ja vead ning kutsehaiguste uus hoog
Äripäeva esmaspäevane raadiohommik võtab lähema vaatluse alla Eesti juhid, uurib, miks kutsehaiguste teema uut hoogu on saamas, näitab börsinädala olulisemaid verstaposte ning markeerib ka kohaliku kapitali Lätti liikumise.
Äripäeva esmaspäevane raadiohommik võtab lähema vaatluse alla Eesti juhid, uurib, miks kutsehaiguste teema uut hoogu on saamas, näitab börsinädala olulisemaid verstaposte ning markeerib ka kohaliku kapitali Lätti liikumise.