Artikkel
  • Kuula
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Online-müügi liitmine hotelli tarkvaraga tagab teeninduskiiruse ja paindlikkuse

    Kui tänapäeva hotell ei pööra piisavalt tähelepanu online-müügile, jääb ta varsti ajale jalgu. Iga majutusasutus peab olema kättesaadav 24 tundi, kusjuures telefon ja e-kirjade kaudu tubade broneerimine on muutunud inimeste jaoks liiga aeglaseks meetodiks. Kuidas muuta oma hotell tarkvara abil klientidele atraktiivsemaks ja samas kulupõhisemaks?

    Tänane hotellitarkvara peab olema kiire ja lihtne ja pakkuma klassikaliste hotelliteenuste nagu registreerimise, arvelduse, raportite ja kliendi ajaloo moodustamise kõrval ühendust hotellitube ja -teenuseid müüvate online-kanalitega nagu Booking, RateTiger või Expedia. Seejuures on oluline, et süsteem oleks liidestatud automaatselt: kui klient soovib broneerida süsteemis tuba, kontrollib tarkvara automaatselt vabade ruumide olemasolu, ütleb inimesele hinna ning annab infot lisateenuste kohta. Kui klient toa broneerib, jõuab info kohe hotelli andmebaasi. Ainult nii on tagatud kiire, paindlik ja kasutajasõbralik suhtlus kliendi ning hotelli vahel.
    Kuna selline tarkvara töötab 24 h, pole vaja sinna vahelüli teenindajate näol, mis tähendab omakorda tööjõukulude optimeerimist, inimestest tingitud vigade vähenemist ja müügipaindlikkuse tõusu. Just selline on Hoist Groupi arendatud spetsiaalne tarkvara HotSoft 8, mis on väga kasutajapõhine: seal on lihtne korrigeerida hotellitubade ja -teenuste hindu, sest kõik muudatused on tehtavad kiirelt ja automaatselt ning nähtavad üheaegselt nii vastuvõtutöötajale, juhtkonnale, omanikule kui ka teistele, kellele on vaja nende muudatustega kursis olla.
    HotSoft 8 puhul on tegemist moodulistest koosneva programmiga, mille baaspakett on majutusasutustele ruumide broneerimiseks oluline tarkvara, millele omakorda lisanduvad vajadusel näiteks konverentsimoodul, kvoodimoodul, müügi- ja marketingimoodul ning spaamoodul jne. Tarkvara on võimalik nii osta kui ka rentida ning see võib asuda nii pilves kui ka lokaalses serveris, aga kindlasti on mugavam, lihtsam ja soodsam hoida andmeid pilveserveris.
    Programm sobib tööks nii ühe- kuni viietärnihotellidele, pisikestele talumajutustele kui ka suurtele hotellidele pealinnas. Kui tegemist on hotelliketiga, näeb vastuvõtutöötaja täituvust ka teistes hotellides. Samuti on programmi ühendatud kliima automaatika: kui on teada, et klient saabub esmaspäeval kell 14, saab mugavalt seadistada ka seda otse HotSoftist. HotSoft 8 on taskukohane kõigile ning muudab töötajate töö mugavamaks, selgemaks ja lihtsamaks.
    Foto: Hoist Group
    Hotellipersonali igapäevatööd lihtsustab Serviator
    Peale tubade broneerimise lihtsustamise pakub HotSoft 8 olulist innovaatilist lisalahendust Serviator, mis aitab planeerida kogu hotelli tööd alates vastuvõtust kuni koristus-, remondi- ja majapidamistöödeni. Iga hotelli jaoks on oluline, et toad oleksid koristatud õigel ajal, korras ja kõik asjad terved. Kui varem pidi koristaja helistama mõne puuduse avastamisel tehnikule, kes pani töö paberile kirja ja võib-olla unustas koristaja palve, siis Serviator ühendab kõigi osakondade töö omavahel ega lase kellelgi unustada ühtegi tööd.
    Telefonid, raadiosaatjad ja märkmikud on muutunud seoses Serviatoriga ajalooks. Tegemist on nutiseadmes avatava programmiga, mis näitab täpselt hotellitubade kaupa, mitu inimest sinna on registreeritud, kui pikaks ajaks ning millal on vaja ruume koristada. Lisaks on seal kolme värvi ikoonid, mis lihtsustatult öeldes kirjeldavad hotellielu: roheline näitab, et kõik on puhas ja korras. Kollane, et midagi vajab kontrollimist või toas on tööd pooleli. Ja punase värvi järgi saab aru, et toaga on midagi tõsiselt valesti. Sama pilti näevad kõik hotelli töötajad ning programm meenutab näiteks, et üle tuleb vaadata hotelli minibaar, mis ajaks saab tuba koristatud või et seal on midagi parandada. Võimalik on teha probleemist või hotelli unustatud asjadest pildid ning laadida need programmi üles.
    Serviatorisse on mugavalt koondatud ka eriülesanded, mida toateenija ja personal igapäevaselt ei tee, nagu kuu iga esimesel päeval akende pesemine.
    Hea tarkvara aitab ka tööjõuprobleemide puhul
    Programm on multikeelne ehk kui hotellijuht räägib inglise keeles ja koristaja vene keeles, saavad kumbki programmi endale sobivas keelel lugeda ja täita. Nii Androidil kui ka iPhone’il põhinev süsteem on lihtne ning sellega saavad hakkama kõik, kes oskavad telefoni kasutada. Kuna kõik andmebaasid asuvad Hoist Groupi pilveserveris, on need turvaliselt kaitstud.
    Mugavad ja nutikad tänapäevased IT-lahendused teevad töö atraktiivsemaks nii töötajatele kui ka hotelli juhtkonnale, sest kõigil on olemas asjade üle kontroll, teenuse kvaliteet tõuseb ning töö muutub efektiivsemaks. Keskmiselt langeb Serviatori kasutamisega hotelli koristamisaeg kahe minuti võrra, mis teeb 100-toalise hotelli puhul veidi rohkem kui kolm tundi päevas. Kui korrutada see arv kuu või aastaga, tuleb kokku kopsakas summa.
    Hoist Group pakub ka mobiilseid lukke ehk klient saab tavalise võtme asemel hotelli ja tuppa mobiilile saadetava numbrilise koodi või QR-koodi kaudu. Paljud hotellid tahavad optimeerida tööjõukulusid ja sulgeda näiteks ööseks või madalhooajaks hotelli peaukse. Serviator annab võimaluse seda mugavalt ja efektiivselt teha.
    Uuringute järgi on töötajate rahulolu kasvanud kõigil hotellidel, mis kasutavad Serviatorit – seega on hea see ka argument tööjõuküsimuste lahendamiseks.
    Foto: Hoist Group
    Hoist Group
    1994. aastal Rootsis asutatud Hoist Group arendab ja tarnib süsteeme, tooteid ja teenuseid nii hotellidele kui ka hotellikettidele, haiglatele ning avaliku sektori asutustele Euroopas ja Lähis-Idas. Lisaks tarkvarale kuuluvad ettevõtte tooteportfelli hotellide lukud, seifid, minibaarid ja samuti pakutakse klienditele enda pilveserverit, garanteerides niiviisi andmete turvalisuse.
    Hoist Group ei müü teiste ettevõtete tooteid, mis omakorda teeb neist atraktiivsema partneri kui teiste tarkvaraarendajate edasimüüjad. Samuti ollakse seetõttu ka paindlikum ja kiirem klientide erisoovide ja vajaduste täitmisel. Tugiteenused on saadaval 24 tundi kohalikus keeles ning ettevõttel on kliente üle Euroopa. Praegu tegutsetakse 18 riigis.
    Autor: Vasily Tsypun, Hoist Groupi Baltikumi müügijuht
  • Artiklid
Myraka ettevõtlusblogi: Ford Transit gloria mundi
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Netflix sai miljoneid kliente juurde, kuid aktsia langes ikka
Voogedastusplatvorm Netflix üllatas Wall Streeti esimeses kvartalis miljonite uute klientidega, kuid aktsia taandus järelturul sellegipoolest.
Voogedastusplatvorm Netflix üllatas Wall Streeti esimeses kvartalis miljonite uute klientidega, kuid aktsia taandus järelturul sellegipoolest.
Articles republished from the Financial Times
Reaalajas börsiinfo
Myraka ettevõtlusblogi: Ford Transit gloria mundi
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Gasellid
Kiiresti kasvavate firmade liikumist toetavad:
Gaselli KongressAJ TootedFinora BankGBC Team | Salesforce
Metallitööstus sunnib end raskel ajal vastu võtma iga töö
Ekspordile suunatud Viljandimaa metallitööstusettevõte Metest tunnetab praegu kõige raskemat aega. See tähendab, et enam ei saa valida tehtavat tööd, vaid vastu tuleb võtta kõik pakutav.Kuigi praegu valitseb majanduslikult keeruline aeg, kavatseb Metest Steel siiski kindlalt laieneda.
Ekspordile suunatud Viljandimaa metallitööstusettevõte Metest tunnetab praegu kõige raskemat aega. See tähendab, et enam ei saa valida tehtavat tööd, vaid vastu tuleb võtta kõik pakutav.Kuigi praegu valitseb majanduslikult keeruline aeg, kavatseb Metest Steel siiski kindlalt laieneda.
Amazoni rüpes edu nautiv Eesti ettevõtja: Jeff Bezose juhtimisprintsiibid sobivad meile hästi
Mari Jolleri esimene firma läks põhja, teise müüs ta maha ning kolmas müüdi ligi kaks aastat tagasi hiiglaslikule Amazonile. Selle kaisus on ettevõte Jolleri teatel uue tuule tiibadesse saanud.
Mari Jolleri esimene firma läks põhja, teise müüs ta maha ning kolmas müüdi ligi kaks aastat tagasi hiiglaslikule Amazonile. Selle kaisus on ettevõte Jolleri teatel uue tuule tiibadesse saanud.
Kas rohepööre tähendab eurokommunismi? Või on see lihtsalt üks utoopia?
Küsimusele, kas rohepööre tähendab seda, et oleme sunnitud hakkama ehitama eurokommunismi, vastab Erik Moora, et kahetsusväärselt on keskkonnateemad, mis muidu vabades ühiskondades ei ole vaidlusobjekt, ära ideologiseeritud, nii et praegu näeme, kuidas poliitilised vastased vaidlevad mitte sisu üle, vaid selle üle, miks midagi teha ei saa. Samas on ilmne, et kuna inimtegevus ületab planeedi talumisvõime piire mitmekordselt, pole samamoodi jätkamine võimalik.
Küsimusele, kas rohepööre tähendab seda, et oleme sunnitud hakkama ehitama eurokommunismi, vastab Erik Moora, et kahetsusväärselt on keskkonnateemad, mis muidu vabades ühiskondades ei ole vaidlusobjekt, ära ideologiseeritud, nii et praegu näeme, kuidas poliitilised vastased vaidlevad mitte sisu üle, vaid selle üle, miks midagi teha ei saa. Samas on ilmne, et kuna inimtegevus ületab planeedi talumisvõime piire mitmekordselt, pole samamoodi jätkamine võimalik.
Elektrifirma kogemus särtsuautodega: kõikide kulude ennustamisega pole pihta läinud
Eesti Energia autoparki on kuulunud enam kui kümme aastat elektriautod ning ettevõte peab vaatamata muutunud kuludele särtsuautosid mõistlikeks.
Eesti Energia autoparki on kuulunud enam kui kümme aastat elektriautod ning ettevõte peab vaatamata muutunud kuludele särtsuautosid mõistlikeks.
Novira Capitalil sai Riias valmis ärikvartal
Eesti kinnisvaraarendaja Novira Capital ja Leedu investeerimisfondi Evernord Real Estate Fund III koostöös valmis Riia kesklinnas 70 miljonit eurot maksma läinud ärikvartal Novira Plaza.
Eesti kinnisvaraarendaja Novira Capital ja Leedu investeerimisfondi Evernord Real Estate Fund III koostöös valmis Riia kesklinnas 70 miljonit eurot maksma läinud ärikvartal Novira Plaza.
Saksa majandus sai ootamatu tõuke
Saksa majandus tõenäoliselt kasvas esimeses kvartalis, saades ootamatu tõuke tööstusest ja ehitusest, vahendab Reuters.
Saksa majandus tõenäoliselt kasvas esimeses kvartalis, saades ootamatu tõuke tööstusest ja ehitusest, vahendab Reuters.