• Jaga lugu:

    Klient, muuda ise teenindus heaks

    Kommunikatsioonibüroo Powerhouse juhataja Janek MäggiFoto: Andres Haabu

    Eestis arvustatakse palju klienditeenindust – et see on kehv, inimesed on teenindussektoris alamakstud ning selle töö peal on inimesed, kes selleks isikuomadustelt ei sobi. See ei vasta tõele, arvab kommunikatsioonibüroo Powerhouse juhataja Janek Mäggi.

    Eesti probleem on hoopis see, et enamik meist ei oska olla kliendid. Meil on selline tunne, et astume poe uksest sisse, paneme käed puusa, nõuame jumal-teab-mida – ning lõpuks ei taha veel meile osutatud teenuse eest maksta ka. Kõige hullem, et enamasti sünnib see „suure südame“ ja pingutusega.
    Tark klient mõistab, et (mahult) kahanevas majanduses peame olema õnnelikud, et keegi on üldse nõus meid teenindama. See, et Eestis keegi poodi peab, on väga tore. Et mul on võimalik hilisõhtuni sealt midagi osta, on veel lahedam. Et need inimesed, kes oma väikse palga juures mulle kogu aeg naeratavad, on lausa fantastiline. Nõukogude ajal olime nõus maksma “natšaid”, et saada teenust. Nüüd võtame vaba konkurentsi hüvesid iseenesest mõistetavusena? Ei peaks. See on privileeg.
    Jaga lugu:
  • Hetkel kuum

Tõnu Mertsina: jaekaubandus buumib
Jaekaubanduse kasv on tugev ka ilma välisturistideta ja on võtnud eelmise kümnendi finantskriisi eelsete buumiaastate mõõtmed, kirjutab Swedbanki peaökonomist Tõnu Mertsina.
Jaekaubanduse kasv on tugev ka ilma välisturistideta ja on võtnud eelmise kümnendi finantskriisi eelsete buumiaastate mõõtmed, kirjutab Swedbanki peaökonomist Tõnu Mertsina.
Spaade ja hotellide avanemine aitas Tallinna Veel rohkem müügitulu teenida Kasum kerkis kordades
Teises kvartalis kasvas Tallinna Vee müügitulu aastavõrdluses üle 7%, mille põhjustas leebematest koroonapiirangutest tingitud äriklientide suurem veetarbimine ning ehitusteenuste tulu suurenemine.
Teises kvartalis kasvas Tallinna Vee müügitulu aastavõrdluses üle 7%, mille põhjustas leebematest koroonapiirangutest tingitud äriklientide suurem veetarbimine ning ehitusteenuste tulu suurenemine.
Idufirma lõi kaupluse, mida esmapilgul näha ei ole. Ka Cleveron valmistub tulevikutrendiks
Tallinna on lühikese ajaga tekkinud toidupood, mida esmapilgul näha ei ole. Eesti esimese dark store'i kontseptsiooni maaletooja on idufirma FoodBit. Oma pimelaoga on turule tulemas ka Bolt, samuti lõpetas pilootprojekti hiljuti Cleveron.
Tallinna on lühikese ajaga tekkinud toidupood, mida esmapilgul näha ei ole. Eesti esimese dark store'i kontseptsiooni maaletooja on idufirma FoodBit. Oma pimelaoga on turule tulemas ka Bolt, samuti lõpetas pilootprojekti hiljuti Cleveron.
Kas osta või rentida?
Ettevõtete vajadused muutuvad hoogsalt arenevas maailmas väga kiiresti ning viimasel aastal mõjutas seda lisaks ka koroonakriis. Ettevõtted pidid muutunud keskkonnale kiiresti reageerima ja tegema vajalikke muudatusi oma töökorralduses ning näiteks ka arvutipargi haldamine on osutunud paljude jaoks parajaks väljakutseks.
Ettevõtete vajadused muutuvad hoogsalt arenevas maailmas väga kiiresti ning viimasel aastal mõjutas seda lisaks ka koroonakriis. Ettevõtted pidid muutunud keskkonnale kiiresti reageerima ja tegema vajalikke muudatusi oma töökorralduses ning näiteks ka arvutipargi haldamine on osutunud paljude jaoks parajaks väljakutseks.