• OMX Baltic0,43%293,95
  • OMX Riga0,66%912,44
  • OMX Tallinn−0,36%1 909,34
  • OMX Vilnius0,7%1 267,3
  • S&P 5000,4%6 671,06
  • DOW 30−0,04%46 253,31
  • Nasdaq 0,66%22 670,08
  • FTSE 100−0,11%9 414,37
  • Nikkei 2251,27%48 277,74
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,86
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%93,85
  • OMX Baltic0,43%293,95
  • OMX Riga0,66%912,44
  • OMX Tallinn−0,36%1 909,34
  • OMX Vilnius0,7%1 267,3
  • S&P 5000,4%6 671,06
  • DOW 30−0,04%46 253,31
  • Nasdaq 0,66%22 670,08
  • FTSE 100−0,11%9 414,37
  • Nikkei 2251,27%48 277,74
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,86
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%93,85
  • 28.08.19, 06:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Lauri Hussar: kuidas Eesti oma eduloo maha mängis

Laadimistaristu puudujäägid on Eestis kujunenud peamiseks takistuseks elektriautode soetamisel, kirjutab elektriauto omanik, koolitaja ja poliitik Lauri Hussar (Eesti 200).
Elektriauto Nissan Leaf esinduse ees Osmussaare teel Tallinnas.
  • Elektriauto Nissan Leaf esinduse ees Osmussaare teel Tallinnas.
  • Foto: Raul Mee
Aastal 2013 lendas Eesti raketina innovatsioonimaailma tippu, kui esimesena maailmas avati meil kogu riiki hõlmav elektriautode laadimistaristu. Süsinikukvoodi toel soetatud ligi 1000 elektriautot viisid meid ka selles arvestuses maailma tipu lähedale ning laias laastus saime korraks öelda, et rohkem kui 1% maailma elektromobiilidest vurab Eestimaa teedel. Arvestades Eesti väiksust, oli see muljetavaldav saavutus, mida märgati ka raja taga, tasuks põhjalikud ja positiivsed kajastused maailma juhtivates meediaväljaannetes.

Seotud lood

Saated
  • 14.08.19, 13:00
Sisepõlemismootoriga autod muutuvad kallimaks
Seekord on lisaks autosõpradest saatejuhtidele Hindrek Männikule ja Tõnu Trammile stuudios Auto Forte juhatuse liige ja autoturu ekspert Raido Toonekurg.
  • ST
Sisuturundus
  • 16.10.25, 11:00
Hea veebileht peab looma emotsiooni
Emotsionaalne turundus ei tähenda ainult reklaame, rääkis disainiagentuur Hable juht Otto Jaansoo. Tema sõnul ka koduleht peab tekitama tundeid - esimeste sekundite kogemus ja emotsioon on väga tähtis.

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele