Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Mihkel Kangur: mõned vastused Rail Balticu vastamata küsimustele
Rail Balticu kliimahoidlikkuse hindamiseks vajame raudtee elukaare analüüsi, kirjutab ökoloog Mihkel Kangur.
Alo Ervin on küsinud 3. detsembri Äripäevas („Avalik küsimus Rail Balticu süsinikuheitme kohta“) peaminister Jüri Rataselt olulisi küsimusi seoses väidetega RailBalticu kliimahoidlikkuse kohta. Vastamata küsimuste hulk RailBalticu ümber aina kuhjub, seetõttu püüan neile ise vastata.
Öeldakse, et head rehvid on nagu head kingad, mis hoiavad sind õigel teel. Kui ettevõttel on aga kümneid või sadu autosid, muutub lihtne tõde suureks väljakutseks. Just selleks, et muuta autoparkide rehvimajandus mugavaks ja läbipaistvaks, avas Rehvid24 tänavu septembris Tallinnas Mustamäel Baltikumi suurima ja kaasaegseima täisteenust pakkuva rehviteeninduskeskuse.