KPMG Balticsi maksuteenuste juht Merike Oja annab ülevaate, milliseid võimalusi ja ohte sisaldab uus Euroopa Liidu ülene müügitehingute maksustamise süsteem.
- KPMG Balticsi maksuteenuste juht Merike Oja Foto: KPMG Baltics
Juuli algusest kehtima hakanud erikordadega muutus lõpptarbijatega (B2C, inglise keeles business to consumer) tehtavate müügitehingute maksustamine. Euroopa Liidu üleste muudatuste eesmärgiks on maksustada lõpptarbija müügid selle riigi käibemaksuga, kus tarbija reaalselt asub, ning käibemaks tasutakse edaspidi üldjuhul ostja riigis. Sealjuures pole tähtis, kas kaup, mis ostjale müüdi, tuli Euroopa Liidust või imporditi kolmandatest riikidest.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Maailma Kullanõukogu avaldas eelmise aasta lõpus raporti, milles lükati ümber väited, et kulla pikaajaline tootlus on võrreldav inflatsioonitempoga. Uuringust tuleb välja, et kulla hinnatõus on olnud inflatsioonitempost kaks korda kiirem ning kulla hinna peamised mõjutajad on hoopis majanduskasv ning globaalsete aktsia- ja võlakirjaturgude koguväärtus.