KPMG Balticsi maksuteenuste juht Merike Oja annab ülevaate, milliseid võimalusi ja ohte sisaldab uus Euroopa Liidu ülene müügitehingute maksustamise süsteem.

- KPMG Balticsi maksuteenuste juht Merike Oja
- Foto: KPMG Baltics
Juuli algusest kehtima hakanud erikordadega muutus lõpptarbijatega (B2C, inglise keeles business to consumer) tehtavate müügitehingute maksustamine. Euroopa Liidu üleste muudatuste eesmärgiks on maksustada lõpptarbija müügid selle riigi käibemaksuga, kus tarbija reaalselt asub, ning käibemaks tasutakse edaspidi üldjuhul ostja riigis. Sealjuures pole tähtis, kas kaup, mis ostjale müüdi, tuli Euroopa Liidust või imporditi kolmandatest riikidest.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Turvasüsteemide töökindlus sõltub üha enam sellest, kui kiire ja kvaliteetne on võrguühendus ja kui hästi on ettevõtte läbi mõelnud oma tehnoloogilised lahendused. G4S otsustas, et IT-probleemide lahendamise asemel tahavad nad keskenduda äri arendamisele, mis muu hulgas päästaks iganädalaselt ka inimeste elusid.