• OMX Baltic−0,37%293,15
  • OMX Riga0,1%911,69
  • OMX Tallinn−0,55%1 901,06
  • OMX Vilnius−0,26%1 264,33
  • S&P 5000,53%6 664,01
  • DOW 300,52%46 190,61
  • Nasdaq 0,52%22 679,98
  • FTSE 100−0,86%9 354,57
  • Nikkei 225−1,44%47 582,15
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,86
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%94,9
  • OMX Baltic−0,37%293,15
  • OMX Riga0,1%911,69
  • OMX Tallinn−0,55%1 901,06
  • OMX Vilnius−0,26%1 264,33
  • S&P 5000,53%6 664,01
  • DOW 300,52%46 190,61
  • Nasdaq 0,52%22 679,98
  • FTSE 100−0,86%9 354,57
  • Nikkei 225−1,44%47 582,15
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,86
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%94,9
  • 23.10.24, 17:10

Eleporti vastulause: SEB liisingujuhi väide ei vasta tõele, elektriautot on odavam pidada

Lihtne arvutus tõestab, et elektriauto ülalpidamine ei ole sisepõlemismootoriga auto omast kallim isegi vaid avalikke laadijaid kasutades, kirjutab Eleporti kasvujuht Raul Potisepp.
Raul Potisepp.
  • Raul Potisepp.
  • Foto: Erakogu
SEB liisingu juht Rein Karofeld ütles Äripäeva hommikuprogrammis, et elektriauto omamine, juhul kui oma isiklikku laadimispunkti kodus ei ole, on sisepõlemismootoriga auto ülalpidamisest palju kallim. Selline väide ei vasta tõele.

Seotud lood

Saated
  • 22.10.24, 13:43
SEB liisingujuht: elektriautode müük on teinud tagasimineku
Eesti inimesed ei julge praegu elektriautot liisida, rääkis SEB liisingujuht Rein Karofeld hommikuprogrammis.
Saated
  • 23.10.24, 10:18
Modera juht: viimane aeg on osta suure mootoriga auto
Viimane aeg on osta suure sisepõlemismootoriga auto, tõdes automüügitarkvara ettevõtte Modera juht Raido Toonekurg.
Arvamused
  • 22.10.24, 06:00
Raido Toonekurg: autotööstus peab valima – 4,11 liitrit sajale või hiigeltrahvid
  • ST
Sisuturundus
  • 13.10.25, 15:51
Ärikinnisvara kestlikkuse standardid liiguvad uuele tasemele
Viimaste aastate jooksul on kinnisvarasektori rahvusvahelised kestlikkuse standardid teinud läbi suure uuenduskuuri. Euroopa rohepöörde eesmärgid, uued kliimapoliitikad ja investorite kasvavad ootused on viinud selleni, et nii LEED (Leadership in Energy and Environmental Design) kui ka BREEAM (Building Research Establishment Environmental Assessment Methodology) on tulnud välja uute versioonidega – mõlemad oluliselt ambitsioonikamad kui nende eelkäijad. Eesmärgiks ei ole pelgalt rangemad nõuded, vaid tulevikukindlate ja väiksema keskkonnamõjuga hoonete loomine, mis vastavad juba täna homsete regulatsioonide ja turu ootustele.

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele