Artikkel
  • Kuula
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Kuidas klienti kottida

    See suvi on mulle pakkunud rea kõnekaid näiteid, kuidas ettevõte saab lihtsa vaevaga suurendada tulusid, end samas liigselt kliendikesksuse või, hoidku jumal, pikaajalise kliendisuhtega koormamata. Kord keegi kirjutas kommentaaris, et võiksin pakkuda rohkem praktilisi nõuandeid. Tähelepanu, praktikud, nüüd on teie tund!

    Kui oled pank ja sinu üle 15 aastase ajalooga klient tuleb oma kinnisvaraliisingut laenuks ümber vormistama, siis muuda kindlasti tehingu tingimusi ja rakenda hetkel kehtivat kõrgemat intressi. Mis sellest, et klient sinult lisaraha ei soovi ning ümbervormistuse põhjuseks on kinnisvara juures tehtav rekonstrueerimistöö, mille käigus kasvab tagatise väärtus. Põhjendada võid sellist tingimuste halvendamist näiteks sellega, et liising oli tehtud teise firmaga, mis sellest, et tegemist sinu enda tütarfirmaga, mis nüüdseks sulandunud emafirmasse. Nii väikestest detailides ära heitu, vaid kasuta head võimalust kunagi antud raha pealt lisa teenida.
    Mobiilifirmana helista kliendile ja paku kindlasti paremat hinda kui täna, hoolimata sellest, et inimene on juba sinu firma klient. Aga ära sa jumala eest enne küsi, mis firma klient ta on. Ja kuidas ta teenusega rahul on. Ära küsi midagi sellist, kuna võid kuulda rahulolematusest 3G internetiga või lihtsalt leviprobleemidest. Oluline on jõuda kõnega sinnamaani, et välja tulistada järjekordne soodne hind ja jääda siis ootele. Tahtejõuline klient võtab ise ühendust ja vormistab tehingu.
    Kui oled autofirma, siis komplekteeri autode varustuspaketid nii, et alati jääb ideaalist midagi vajaka. Või veel parem, pane kõik auto küljest eemaldatavad vidinad lisavarustuse listi, rooli ja mootori ja bensiinipaagi võid jätta. Olgu, uksed ka. Ülejäänu pane hinnasildiga pikka nimekirja, mis kliendil silme eest kirjuks võtab. Ühelt poolt näitab see sinu ettevõtte hoolitsust selle eest, et inimestes säiliks lugemisharjumus. Teisalt võitled sa selle vastu, et inimesed ei muutuks liialt mugavaks, kuna mugavus vähendab ju nende ellujäämisvõimet, mis teaduspärast on eesti rahva mure number üks.
    Restoranis nõua kliendikaardi omanikult järjekindlalt kaarti ning ära võta kasutusele võimalust indentifitseerida klienti ID-kaardi alusel. Kliendikaart on sinu restorani kõige tähtsam tunnus ning sinu arvamus, et paljud pered istuvad õhtuti teleka taha ning samas panevad sinu kliendikaardi hellalt kaminasimsile, peab kindlasti paika.
    Ah jaa, kunagi ajakirja tellinud kliendile helista väljaandest regulaarselt ja esita uusi ja järjest soodsamaid pakkumisi. Nii ju tõuseb tema silmis sinu väljaande väärtus, kuna näeb, millist vaeva nähakse toimetuse tehtud töö mahamüümisel. On eriti hea, kui suudad rääkida, kuidas oled teinud väljaandes meeletuid muudatusi, olgugi, et need eriti silma ei paista. Kõige parem muidugi, kui on uuendatud kujundust. Tekstid võid võtta mullusest numbrist, kuna teemad ju korduvad aastast aastasse, aga kujunduse uuendus iseenesest on väga kallis ning seetõttu tuleb sul lahti lasta mõni hea kirjutaja. Sellest tõigast ära jällegi hooli, küll tuleb uus autor, kes oskab vähem, aga on samas ka vähenõudlikum. Võit on sinu poolel!
    Ja lõpuks, kohaliku omavalitsusena tõmba valgeid jooni ikka sinna, kuhu ise vajalikuks pead. Olemasolevatele sõiduradadele ära värvi raiska, kuna inimesed on harjunud seal liikuma, eraldav värviriba oleks seal puhas raisk. Arenda inimeste loovust! Eraldusjoonte puudumine sunnib liiklejaid kogu protsessile lähenema uut moodi, harrastama loovliiklemist. Ja mis kõige olulisem, ära kuula inimesi, kuna nemad ei saa ju teada, millist linna nad endale tahavad. Kui Steve Jobs oleks inimestelt küsinud, millist telefoni nad tahavad, kas meil oleks olnud iPhone’i, mis iTunesi vahendusel nii armsalt inimese oma krediitkaardiga Apple’i külge seob. Toksiksime oma jämedate soome-ugri näppudega siiani Nokia nuppe.
    Kes nüüd kirjutatut järjest süngeneva pilguga luges, peab alustama otsast peale.
  • Hetkel kuum
Seotud lood

Tõnu Mertsina: riigi kommunikatsioon võiks arvestada selle mõju majandusaktiivsusele
Inimeste nõrk kindlustunne pidurdab tarbimise taastumist. Riik võiks oma avalikus kommunikatsioonis riigirahanduse, maksude ja sõjaohu kohta arvestada rohkem selle mõju majandusaktiivsusele, kirjutab Swedbanki peaökonomist Tõnu Mertsina.
Inimeste nõrk kindlustunne pidurdab tarbimise taastumist. Riik võiks oma avalikus kommunikatsioonis riigirahanduse, maksude ja sõjaohu kohta arvestada rohkem selle mõju majandusaktiivsusele, kirjutab Swedbanki peaökonomist Tõnu Mertsina.
Apple’ilt turuosa napsanud Huawei kasvatas hüppeliselt puhaskasumit
Huawei Technologiesi puhaskasum kasvas aasta esimeses kvartalis hüppeliselt 564%, ulatudes 2,71 miljardi dollarini, selgub Yahoo Finance’ist.
Huawei Technologiesi puhaskasum kasvas aasta esimeses kvartalis hüppeliselt 564%, ulatudes 2,71 miljardi dollarini, selgub Yahoo Finance’ist.
Articles republished from the Financial Times
Reaalajas börsiinfo
Luksusturismi ettevõtjad õpetavad, kuidas meelitada rikkad metsa raha kulutama
Saates “Turismitund” võeti luubi alla, kuidas rikkad inimesed majanduslanguse ajal enda hellitamisega toime tulevad.
Saates “Turismitund” võeti luubi alla, kuidas rikkad inimesed majanduslanguse ajal enda hellitamisega toime tulevad.
Gasellid
Kiiresti kasvavate firmade liikumist toetavad:
Gaselli KongressAJ TootedFinora BankGBC Team | Salesforce
Põlva saunatootja asendas jahtunud turud ühe kliendiga USAs: “Tööd on rohkem kui peaks!”
Mitu aastat reipat kasvu näidanud Põlva saunatootja Ecosauna Projecti majandustulemused võtsid eelmisel aastal hoo maha, tänavune aasta on neil see-eest aga juba välja müüdud.
Mitu aastat reipat kasvu näidanud Põlva saunatootja Ecosauna Projecti majandustulemused võtsid eelmisel aastal hoo maha, tänavune aasta on neil see-eest aga juba välja müüdud.
Kevadpüha raadios: juhtimisest, idufirmadest ja finantsidest
Kolmapäeval räägitakse Äripäeva raadios konkursi „Parim juht 2024“ finalisti, Swedbanki juhi Olavi Lepaga tulemustlikust juhtimisest.
Kolmapäeval räägitakse Äripäeva raadios konkursi „Parim juht 2024“ finalisti, Swedbanki juhi Olavi Lepaga tulemustlikust juhtimisest.
Tuntud ettevõtte turundusjuht leevendas Mihkel Raua süütunnet
Neste Eesti turundus- ja kommunikatsioonijuht Risto Sülluste ütles konvrentsil “Password 2024” esinedes, et roheliste tarbimisvalikute puudumisel peaks süüdi tundma ettevõte, kes ei paku alternatiive.
Neste Eesti turundus- ja kommunikatsioonijuht Risto Sülluste ütles konvrentsil “Password 2024” esinedes, et roheliste tarbimisvalikute puudumisel peaks süüdi tundma ettevõte, kes ei paku alternatiive.
Auto|Piloot. Uus Škodiaq on kohal. Kas nüüd tasub vana sissemaksuks anda?
Niigi äärmiselt ruumikas Škoda Kodiaq sai uue põlvkonnaga veelgi avaram, ent mitte ainult.
Niigi äärmiselt ruumikas Škoda Kodiaq sai uue põlvkonnaga veelgi avaram, ent mitte ainult.
Märtsis tegi jaekaubandus vähikäiku
Jaekaubandusettevõtete müügitulu oli tänavu 4% väiksem kui aasta tagasi, kõige rohkem kahanes tööstuskauba müük, teatas statistikaamet.
Jaekaubandusettevõtete müügitulu oli tänavu 4% väiksem kui aasta tagasi, kõige rohkem kahanes tööstuskauba müük, teatas statistikaamet.
FT: Kuidas Euroopa on pannud teised riigid raha eest oma välispiiri valvama
Paremäärmuslaste võidukäiku pelgav Euroopa Liit võtab tänavuste valimiste eel kasutusele üha karmimaid meetmeid sisserände piiramiseks.
Paremäärmuslaste võidukäiku pelgav Euroopa Liit võtab tänavuste valimiste eel kasutusele üha karmimaid meetmeid sisserände piiramiseks.