Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Erkki Laugus: vead ei tulene süsteemist
Kaubamajade tegevdirektori Erkki Lauguse sõnul on vigu suhtluses klientidega ette tulnud, kuid need ei tulene süsteemist.
Kaido Ulejev kirjutas tänases Äripäevas, kuidas ettevõtted suhtluses klientidega vigu teevad. Äripäev uuris, milliseid eksimusi teistel firmadel ette tuleb.
"Vigu on ette tulnud, aga need on ikka pigem üksikute töötajate inimlikust eksitusest, infopuudusest või suhtlemisoskusest tingitud, kui süsteemist tervikuna," sõnas Laugus. "Oleme püüdnud kõik oma protsessid üles ehitada kliendikeskselt. Kui saame klientidelt negatiivset tagasisidet, siis oleme tänulikud ja kaalume tõsiselt, kas saaksime midagi paremini teha."
Ulejevi kolumnis välja toodu on Laugusele võõras. "Analoogseid juhtumeid Kaubamaja osas esmapilgul meelde küll ei tule. Suurte traditsioonidega kaubandusettevõttes on aus suhtumine klientidesse väga tähtis."
Minu Äripäeva kasutamiseks logi sisse või loo konto.